Gillette прагне привернути увагу шанувальників Super Bowl, оскільки вперше з 2006 року купує рекламне місце для свого останнього продукту для догляду за чоловіками GilletteLabs with Exfoliating Bar.
Оголошений як найважливіший запуск бренду з часів Gillette Fusion 16 років тому, заголовок цього запуску 30-секундний ролик, створений Grey Advertising, щоб зайняти центральне місце під час трансляції Super Bowl LVI на NBC.
Повідомляючи про простоту та швидкість леза, кампанія використовує слоган «швидке та легке гоління» із заявою, що для цього потрібно не більше зусиль, ніж умивання обличчя вранці.
Рекламна кампанія буде доповнено активністю на свіжому повітрі в Лос-Анджелесі через вихідні Super Bowl 13 лютого, включаючи фірмовий захід катання на роликових ковзанах, який має підігріти ідею, що використання GilletteLabs з Exfoliating Bar настільки ж легке, як і катання по танцполу на роликовій дискотеці. .
Маріана МакКутті, старший віце-президент P&G Grooming в Північній Америці, прокоментувала: «Ми надзвичайно раді повернутися в Super Bowl вперше з 2006 року, оскільки запуск GilletteLabs з Exfoliating Bar є великим для нас, який заслуговує цього національного етап. Ми ще більше раді доповнити нашу спортивну спадщину за допомогою нашої діяльності на Суперкубку. Ми щиро віримо, що GilletteLabs з Exfoliating Bar змінює правила гри».
Останніми роками компанія Gillette здобула успіхи завдяки відзначеним нагородам рекламним кампаніям, таким як піднята тема й сама реклама до Дня батька, кампанія, яка пропагує гендерну інклюзивність, і викликає розбіжності, зосереджені на токсичній маскулінності.
Читайте також:
6 малих бізнесів в Україні отримають маркетингову підтримку від Nebo ideas agency