Осуществить рекламную кампанию в outdoor помогло агентство Posterscope, которое предложило обыграть популярный формат уличной мебели оператора наружной рекламы JCDecaux – колонны.
Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях
Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.
X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»
Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...
X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів
Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...
Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС
Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...
WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту
WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...
Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine
Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...
creativity.ua | Асоціація Креативних Індустрій України | Всі права захищені | Copyright 2020 | Ознайомитися з політикою конфіденційності