"Гибкая" наружка увеличивает продажи

Лондонская сеть закусочных Crosstown Doughnuts провела экспериментальную рекламную кампанию. Благодаря специальной программме сотрудники компании могли управлять рекламным контентом и менять его по своему усмотрению. Это делало рекламу более гибкой и динамичной.

В течение двух недель, что длился проект, сотрудники Crosstown Doughnuts через расположенные на станции метро в районе площади Пикадилли и рядом с ней электронные экраны предлагали потенциальным клиентам скидки на кофе с пончиком. В итоге продажи Crosstown Doughnuts выросли на 150%, а общее количество заказов в закусочной почти на 10%.

В Crosstown Doughnuts довольны результатами кампании и считают такое рекламное решение по-настоящему инновационным.

 
Источник: Computerworld.ru

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...

Vodafone демонструє можливості 5G, скеровуючи на трасі незрячого майстра велоспорту

Vodafone встановила власну 5G-антену так, щоб сигнал лишався сильним впродовж всього відрізка дороги, якою збиралися провести незрячого майстра велоспорту.

Їстівні квіти та неїстівна піца: креатив до Дня закоханих 2021

Їстівні квіти та неїстівна піца, білизна для телефонів та для тестів на цноту – ось таких форм набув креатив до Дня закоханих 2021.