Героическое притяжение усатого ноября

Вот и наступил ноябрь, точнее Усябрь, точнее Movember. Все мужчины, которые хотят поддержать фонд оказания помощи заболевшим раком братьям по полу, должны срочно отрастить усы и не сбривать их до конца ноября, простите, Усября. И пусть редкие волоски над верхней губой делают вас похожим на подростка, это ваша солидарность с остальными мужчинами.

В поддержку отважных усачей, которые не боятся насмешек, креаторы агентства BBDO Toronto выпустили серию “героических” плакатов в стиле обложек любовных романов.  

Фонд Movember- глобальная организация, поддерживающая мужчин, заболевших раком или имеющих психические расстройства. Ежегодно фонд устраивает благотворительный месяц, известный как Усябрь (Movember). Желающие принять в нем участие мужчины должны в течение 30 дней не бриться усы. Приэтом бороду, баки и прочие “украшения” иметь нельзя.

Эти мужественные люди известны под именем Mo Bros. Их поддерживают любимые девушки и прочие дамы. прекраному полу можно не отращивать растительность над губой, но необходимо вносить пожертвования в фонд и распространять информацию о деятельности движения Movember. Таких “амазонок” называют Mo Sistas.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...

День рідкісних захворювань 2021: Як масштабна світлова ініціатива привернула увагу майже 17 млн українців

Кілька років поспіль українські організації та фармацевтичні компанії, що опікуються пацієнтами із рідкісними захворюваннями, реалізують низку проєктів в Україні до ...

Людство + технології — разом ми зможемо! Нова світова кампанія Vodafone

Vodafone оновлює своє позиціонування на світовому ринку, головною ідеєю якого є те, чого може досягти людський дух, поєднавшись із технологіями. ...