Героическое притяжение усатого ноября

Вот и наступил ноябрь, точнее Усябрь, точнее Movember. Все мужчины, которые хотят поддержать фонд оказания помощи заболевшим раком братьям по полу, должны срочно отрастить усы и не сбривать их до конца ноября, простите, Усября. И пусть редкие волоски над верхней губой делают вас похожим на подростка, это ваша солидарность с остальными мужчинами.

В поддержку отважных усачей, которые не боятся насмешек, креаторы агентства BBDO Toronto выпустили серию “героических” плакатов в стиле обложек любовных романов.  

Фонд Movember- глобальная организация, поддерживающая мужчин, заболевших раком или имеющих психические расстройства. Ежегодно фонд устраивает благотворительный месяц, известный как Усябрь (Movember). Желающие принять в нем участие мужчины должны в течение 30 дней не бриться усы. Приэтом бороду, баки и прочие “украшения” иметь нельзя.

Эти мужественные люди известны под именем Mo Bros. Их поддерживают любимые девушки и прочие дамы. прекраному полу можно не отращивать растительность над губой, но необходимо вносить пожертвования в фонд и распространять информацию о деятельности движения Movember. Таких “амазонок” называют Mo Sistas.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Новорічна реклама без оленів від Bolt: кампанія з України здобула два золота Effie Awards Europe 2021

Новорічна реклама Bolt здобула два золота однієї з найавторитетніших європейських щорічних премій в галузі маркетингових комунікацій ― Effie Awards Europe ...

ДТЕК представив ексклюзивну серію марок

З нагоди 15-річчя ДТЕК презентує ексклюзивну лімітовану серію марок. Ілюстратором філателійного набору став український художник Богдан Сиротинский. Детальніше про марки ...

Мінцифра співпрацюватиме з CASES над розвитком цифрових освітніх продуктів

Міністерство цифрової трансформації України та креативна платформа CASES уклали Меморандум про співпрацю. Метою підписання меморандуму є сприяння розвитку креативних індустрій ...

Pfizer та BioNtech розгортають кампанію довіри до вакцинації в США

Pfizer і BioNtech спільно з рекламними агентствами mischief. і Dini von Mueffling Communications, а також громадським фондом No Fixed Address ...

ВРК підбила підсумки рекламного ринку 2020 року

Всеукраїнська рекламна коаліція традиційно презентує зведені в одному файлі основні події, обсяги, рейтинги та інші підсумки рекламно-комунікаційного ринку 2020 року ...

Зміна десятиріччя — епоха змін для брендів. 5 найгучніших ребрендингів 2020-го – початку 2021 року

Важко наперед визначити, що спонукало цілу низку провідних всесвітньо відомих брендів до зміни іміджу та айдентики. Причини, мабуть, все ж ...