Гарри Гудини показал свой знаменитый фокус с погружением в воду на автобусной остановке в Чикаго

В кампании задействована 51 рекламная конструкция, три из которых интерактивные. Безусловно, наружная реклама фильма о знаменитом американском иллюзионисте и гипнотизёре, жившем на рубеже XIX – XX веков, не могла быть стандартной. За основу интерактивного проекта оператор наружной рекламы JCDecaux взял один из лучших трюков Гудини – нахождение под водой закованным в цепи.

Прохожему стоило нажать на красную кнопку, как ситиформат с перевёрнутым портретом главного героя сериала в цепях начинал наполняться водой, а таймер внизу отсчитывал три минуты, в течение которых находящимся нужно было постараться не дышать, если они хотели повторить фокус. «Мы стремились вовлечь людей на улицах и, конечно, запустить сарафанное радио и активность в социальных сетях», – заметил со-исполнительный директор JCDecaux North America Жан-Люк Деко.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...