Гарні новини! Команда молодих креаторів точно їде в Канни! (ОНОВЛЕНО. Друга редакція)

Відбірковий Конкурс молодих креаторів завершено. Міжнародне журі YLC Ukraine 2019  вже оцінило роботи учасників, виконані за брифом ЮНІСЕФ.

Роботи команд-учасників, які дали згоду на оприлюднення своїх робіт, можна переглянути за посиланням.

Команди, які набрали найбільшу кількість балів в своїх категоріях, мають право представляти Україну за умови самостійного фінансування поїздки або залучення коштів спонсорів. Якщо вони відмовляються,  можливість поїздки буде надано наступній за рейтингом команді (до 3 місця включно в поточному рейтингу). Визначитися потрібно до 27 травня.

Команда у складі Тимофій Щербаков та Кристина Фощай (категорія DESIGN) за абсолютною кількістю балів у загальному рейтингу отримує фінансування.

Якщо переможець категорії DESIGN письмово підтвердить свою участь до 10.05.2019, то поїде в Канни, а Представництво надасть послуги із організації поїздки та акредитації на фестиваль в повному обсягу, відповідно до правил участі. Якщо вони відмовляються,  можливість поїздки буде надано наступній за абсолютним рейтингом команді.

Нижче представлено ТОП-10 команд, ранжованих за абсолютною кількістю балів:

Нижче представлено ТОП-10 команд, ранжованих за абсолютною кількістю балів:

 

Ім’ я Категорія Бал
Тимофій Щербаков, Кристина Фощай DESIGN 6,5
Артем Гусев,

Сергій Артеменко

DESIGN 6,4
Капустян Віталій,

Янков Ілля

FILM 6.3
Ілля Ануфрієнко,

Катерина Ануфрієнко

PRINT 6,1
Ілона Слепчик,

Костянтин Тищенко

PRINT 6,1
Віра Білостоцька,

Аліна Гончаренко

DESIGN 6,1
Юлія Боргуленко,

Анастасія Кунц

FILM 5.7
Родіон Мосієнков,

Гліб Стойко

FILM 5.5.
Олександра Герасименко,

Євген Величев

DESIGN 5.4.
Сава Сілін,

Едвін Ватаманюк

FILM 5.2

 

Нижче приведено рейтинг команд за категоріями:

 

Рейтинг категорії DESIGN

 

Ім’ я Бал
Тимофій Щербаков, Кристина Фощай 6.5
Артем Гусев,  Сергій Артеменко 6.4
Віра Білостоцька, Аліна Гончаренко 6.1
ID 999560263 5.4
ID 999541292 5.2
ID 997989160 4.8
ID 1001522603 4.7
ID 1001127132 4.5
ID 998158305 3.9

 

Рейтинг категорії PRINT

Оновлено. Редакція станом на 02.05.2019

Ім’ я Бал
Ілля Ануфрієнко,

Катерина Ануфрієнко

6,1
Ілона Слепчик,

Костянтин Тищенко

6,1
Віка Шапкіна,

Денис Левадний

5.2
ID 9999705046 5
ID 1000448621 5
ID 1000915543 4.9
ID 1000608554 4.7
ID 0115042019 4.3
ID 1000198699 4
ID 0215042019 3.8
ID 998797855 3.4
ID 1001192427 3.2
ID 1001333818 2.9
ID 0315042019 2.9

 

Рейтинг категорії FILM

 

Ім’ я Бал
Капустян Віталій,

Янков Ілля

6.3
Юлія Боргуленко,

Анастасія Кунц

5.7
Родіон Мосієнков,

Гліб Стойко

5.5
ID 998601631 5.2
ID 1001087915 4.5
ID 998460314 4.5
ID 1001162705 4.2
ID 1000253775 4.1

 

Одна команда категорії DESIGN вже отримала гарантії фінансування поїздки і акредитацію на участь в конкурсі на міжнародному фестивалі креативності Cannes Lions в Каннах. Команди категорій PRINT та FILM  заохочуються до пошуку фінансової підтримки своєї поїздки і оплати акредитації на фестиваль. Наразі Представництво також шукає фінансування поїздки команд-лідерів рейтингу у двох інших категоріях.

Нагадаємо, Представництво оприлюднило звернення   (https://reklamaster.com/marketing-and-advertising/nashih-mozhe-buti-bilshe-nashih-maie-buti-bilshe/)  до профільних організацій рекламно-комунікаційної індустрії та суб’єктів рекламно-комунікаційної та маркетингової галузі. Поки ще чекаємо на відповідь і не втрачаємо оптимізму, що  представники українського бізнесу підтримають талановиту молодь і додаткові дві команди зможуть гідно представити Україну на престижному міжнародному фестивалі!

Дякуємо партнерам конкурсу  :

Бриф надано: дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ)

Ексклюзивний контент-провайдер: Depositphotos

Юридичний партнер конкурсу: Інститут права, технологій та інновацій

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Відтоді, як обсяг трафіку на YouTube збільшився на 30% за перші 2 тижні карантину, стало зрозуміло, що у сфері відеоконтенту ...

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Класичний мозковий штурм як інструмент пошуку нових ідей сьогодні під великим питанням. Чим його замінити, які інструменти для пошуку нових ...

Havas Digital Kyiv анонсує партнерство з TikTok

Агентство Havas Digital Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, стало офіційним партнером відеохостингу TikTok. «В історії роботи ...

Вливания во влияние: агентство PROVID усиливает направление по работе с инфлюенсерами

Следуя мировым коммуникационным трендам и проверив общее количество личных подписок на каналы и персональные профили в YouTube, TikTok и Instagram, ...

Приховані написи: у Флориді випустили туристичну мапу, що реагує на сонячне світло

Visit Florida не втрачає надії пробудити в серцях туристів жагу подорожей та познайомити їх з менш відомими туристичними принадами «штату сонячного сяйва».

cover UMF online show 2020

Український маркетинг-форум оголошує програму свого Першого маркетингового онлайн-шоу

Лихо не без добра. Через всім відомі обставини у 2020 році Український маркетинг-форум реалізує новий формат – маркетингове онлайн-шоу. Оргкомітет ...