Гарні новини! Команда молодих креаторів точно їде в Канни! (ОНОВЛЕНО. Друга редакція)

Відбірковий Конкурс молодих креаторів завершено. Міжнародне журі YLC Ukraine 2019  вже оцінило роботи учасників, виконані за брифом ЮНІСЕФ.

Роботи команд-учасників, які дали згоду на оприлюднення своїх робіт, можна переглянути за посиланням.

Команди, які набрали найбільшу кількість балів в своїх категоріях, мають право представляти Україну за умови самостійного фінансування поїздки або залучення коштів спонсорів. Якщо вони відмовляються,  можливість поїздки буде надано наступній за рейтингом команді (до 3 місця включно в поточному рейтингу). Визначитися потрібно до 27 травня.

Команда у складі Тимофій Щербаков та Кристина Фощай (категорія DESIGN) за абсолютною кількістю балів у загальному рейтингу отримує фінансування.

Якщо переможець категорії DESIGN письмово підтвердить свою участь до 10.05.2019, то поїде в Канни, а Представництво надасть послуги із організації поїздки та акредитації на фестиваль в повному обсягу, відповідно до правил участі. Якщо вони відмовляються,  можливість поїздки буде надано наступній за абсолютним рейтингом команді.

Нижче представлено ТОП-10 команд, ранжованих за абсолютною кількістю балів:

Нижче представлено ТОП-10 команд, ранжованих за абсолютною кількістю балів:

 

Ім’ я Категорія Бал
Тимофій Щербаков, Кристина Фощай DESIGN 6,5
Артем Гусев,

Сергій Артеменко

DESIGN 6,4
Капустян Віталій,

Янков Ілля

FILM 6.3
Ілля Ануфрієнко,

Катерина Ануфрієнко

PRINT 6,1
Ілона Слепчик,

Костянтин Тищенко

PRINT 6,1
Віра Білостоцька,

Аліна Гончаренко

DESIGN 6,1
Юлія Боргуленко,

Анастасія Кунц

FILM 5.7
Родіон Мосієнков,

Гліб Стойко

FILM 5.5.
Олександра Герасименко,

Євген Величев

DESIGN 5.4.
Сава Сілін,

Едвін Ватаманюк

FILM 5.2

 

Нижче приведено рейтинг команд за категоріями:

 

Рейтинг категорії DESIGN

 

Ім’ я Бал
Тимофій Щербаков, Кристина Фощай 6.5
Артем Гусев,  Сергій Артеменко 6.4
Віра Білостоцька, Аліна Гончаренко 6.1
ID 999560263 5.4
ID 999541292 5.2
ID 997989160 4.8
ID 1001522603 4.7
ID 1001127132 4.5
ID 998158305 3.9

 

Рейтинг категорії PRINT

Оновлено. Редакція станом на 02.05.2019

Ім’ я Бал
Ілля Ануфрієнко,

Катерина Ануфрієнко

6,1
Ілона Слепчик,

Костянтин Тищенко

6,1
Віка Шапкіна,

Денис Левадний

5.2
ID 9999705046 5
ID 1000448621 5
ID 1000915543 4.9
ID 1000608554 4.7
ID 0115042019 4.3
ID 1000198699 4
ID 0215042019 3.8
ID 998797855 3.4
ID 1001192427 3.2
ID 1001333818 2.9
ID 0315042019 2.9

 

Рейтинг категорії FILM

 

Ім’ я Бал
Капустян Віталій,

Янков Ілля

6.3
Юлія Боргуленко,

Анастасія Кунц

5.7
Родіон Мосієнков,

Гліб Стойко

5.5
ID 998601631 5.2
ID 1001087915 4.5
ID 998460314 4.5
ID 1001162705 4.2
ID 1000253775 4.1

 

Одна команда категорії DESIGN вже отримала гарантії фінансування поїздки і акредитацію на участь в конкурсі на міжнародному фестивалі креативності Cannes Lions в Каннах. Команди категорій PRINT та FILM  заохочуються до пошуку фінансової підтримки своєї поїздки і оплати акредитації на фестиваль. Наразі Представництво також шукає фінансування поїздки команд-лідерів рейтингу у двох інших категоріях.

Нагадаємо, Представництво оприлюднило звернення   (https://reklamaster.com/marketing-and-advertising/nashih-mozhe-buti-bilshe-nashih-maie-buti-bilshe/)  до профільних організацій рекламно-комунікаційної індустрії та суб’єктів рекламно-комунікаційної та маркетингової галузі. Поки ще чекаємо на відповідь і не втрачаємо оптимізму, що  представники українського бізнесу підтримають талановиту молодь і додаткові дві команди зможуть гідно представити Україну на престижному міжнародному фестивалі!

Дякуємо партнерам конкурсу  :

Бриф надано: дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ)

Ексклюзивний контент-провайдер: Depositphotos

Юридичний партнер конкурсу: Інститут права, технологій та інновацій

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...

День рідкісних захворювань 2021: Як масштабна світлова ініціатива привернула увагу майже 17 млн українців

Кілька років поспіль українські організації та фармацевтичні компанії, що опікуються пацієнтами із рідкісними захворюваннями, реалізують низку проєктів в Україні до ...

Людство + технології — разом ми зможемо! Нова світова кампанія Vodafone

Vodafone оновлює своє позиціонування на світовому ринку, головною ідеєю якого є те, чого може досягти людський дух, поєднавшись із технологіями. ...