Відбірковий Конкурс молодих креаторів завершено. Міжнародне журі YLC Ukraine 2019  вже оцінило роботи учасників, виконані за брифом ЮНІСЕФ.

Роботи команд-учасників, які дали згоду на оприлюднення своїх робіт, можна переглянути за посиланням.

Команди, які набрали найбільшу кількість балів в своїх категоріях, мають право представляти Україну за умови самостійного фінансування поїздки або залучення коштів спонсорів. Якщо вони відмовляються,  можливість поїздки буде надано наступній за рейтингом команді (до 3 місця включно в поточному рейтингу). Визначитися потрібно до 27 травня.

Команда у складі Тимофій Щербаков та Кристина Фощай (категорія DESIGN) за абсолютною кількістю балів у загальному рейтингу отримує фінансування.

Якщо переможець категорії DESIGN письмово підтвердить свою участь до 10.05.2019, то поїде в Канни, а Представництво надасть послуги із організації поїздки та акредитації на фестиваль в повному обсягу, відповідно до правил участі. Якщо вони відмовляються,  можливість поїздки буде надано наступній за абсолютним рейтингом команді.

Нижче представлено ТОП-10 команд, ранжованих за абсолютною кількістю балів:

Нижче представлено ТОП-10 команд, ранжованих за абсолютною кількістю балів:

 

Ім’ я Категорія Бал
Тимофій Щербаков, Кристина Фощай DESIGN 6,5
Артем Гусев,

Сергій Артеменко

DESIGN 6,4
Капустян Віталій,

Янков Ілля

FILM 6.3
Ілля Ануфрієнко,

Катерина Ануфрієнко

PRINT 6,1
Ілона Слепчик,

Костянтин Тищенко

PRINT 6,1
Віра Білостоцька,

Аліна Гончаренко

DESIGN 6,1
Юлія Боргуленко,

Анастасія Кунц

FILM 5.7
Родіон Мосієнков,

Гліб Стойко

FILM 5.5.
Олександра Герасименко,

Євген Величев

DESIGN 5.4.
Сава Сілін,

Едвін Ватаманюк

FILM 5.2

 

Нижче приведено рейтинг команд за категоріями:

 

Рейтинг категорії DESIGN

 

Ім’ я Бал
Тимофій Щербаков, Кристина Фощай 6.5
Артем Гусев,  Сергій Артеменко 6.4
Віра Білостоцька, Аліна Гончаренко 6.1
ID 999560263 5.4
ID 999541292 5.2
ID 997989160 4.8
ID 1001522603 4.7
ID 1001127132 4.5
ID 998158305 3.9

 

Рейтинг категорії PRINT

Оновлено. Редакція станом на 02.05.2019

Ім’ я Бал
Ілля Ануфрієнко,

Катерина Ануфрієнко

6,1
Ілона Слепчик,

Костянтин Тищенко

6,1
Віка Шапкіна,

Денис Левадний

5.2
ID 9999705046 5
ID 1000448621 5
ID 1000915543 4.9
ID 1000608554 4.7
ID 0115042019 4.3
ID 1000198699 4
ID 0215042019 3.8
ID 998797855 3.4
ID 1001192427 3.2
ID 1001333818 2.9
ID 0315042019 2.9

 

Рейтинг категорії FILM

 

Ім’ я Бал
Капустян Віталій,

Янков Ілля

6.3
Юлія Боргуленко,

Анастасія Кунц

5.7
Родіон Мосієнков,

Гліб Стойко

5.5
ID 998601631 5.2
ID 1001087915 4.5
ID 998460314 4.5
ID 1001162705 4.2
ID 1000253775 4.1

 

Одна команда категорії DESIGN вже отримала гарантії фінансування поїздки і акредитацію на участь в конкурсі на міжнародному фестивалі креативності Cannes Lions в Каннах. Команди категорій PRINT та FILM  заохочуються до пошуку фінансової підтримки своєї поїздки і оплати акредитації на фестиваль. Наразі Представництво також шукає фінансування поїздки команд-лідерів рейтингу у двох інших категоріях.

Нагадаємо, Представництво оприлюднило звернення   (https://reklamaster.com/marketing-and-advertising/nashih-mozhe-buti-bilshe-nashih-maie-buti-bilshe/)  до профільних організацій рекламно-комунікаційної індустрії та суб’єктів рекламно-комунікаційної та маркетингової галузі. Поки ще чекаємо на відповідь і не втрачаємо оптимізму, що  представники українського бізнесу підтримають талановиту молодь і додаткові дві команди зможуть гідно представити Україну на престижному міжнародному фестивалі!

Дякуємо партнерам конкурсу  :

Бриф надано: дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ)

Ексклюзивний контент-провайдер: Depositphotos

Юридичний партнер конкурсу: Інститут права, технологій та інновацій

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MGID

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...

Когда браузер становится боссом

В cookie-free рекламном ландшафте будущего браузеры и операционные системы встанут на страже цифрового маркетинга в качестве «привратников». И новый расклад ...

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa закликають мити руки та сидіти вдома

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa показали, що вони миють руки, не забувають про антисептик і взагалі тренуються вдома.