Гарні новини! Команда молодих креаторів точно їде в Канни! (ОНОВЛЕНО. Друга редакція)

Відбірковий Конкурс молодих креаторів завершено. Міжнародне журі YLC Ukraine 2019  вже оцінило роботи учасників, виконані за брифом ЮНІСЕФ.

Роботи команд-учасників, які дали згоду на оприлюднення своїх робіт, можна переглянути за посиланням.

Команди, які набрали найбільшу кількість балів в своїх категоріях, мають право представляти Україну за умови самостійного фінансування поїздки або залучення коштів спонсорів. Якщо вони відмовляються,  можливість поїздки буде надано наступній за рейтингом команді (до 3 місця включно в поточному рейтингу). Визначитися потрібно до 27 травня.

Команда у складі Тимофій Щербаков та Кристина Фощай (категорія DESIGN) за абсолютною кількістю балів у загальному рейтингу отримує фінансування.

Якщо переможець категорії DESIGN письмово підтвердить свою участь до 10.05.2019, то поїде в Канни, а Представництво надасть послуги із організації поїздки та акредитації на фестиваль в повному обсягу, відповідно до правил участі. Якщо вони відмовляються,  можливість поїздки буде надано наступній за абсолютним рейтингом команді.

Нижче представлено ТОП-10 команд, ранжованих за абсолютною кількістю балів:

Нижче представлено ТОП-10 команд, ранжованих за абсолютною кількістю балів:

 

Ім’ я Категорія Бал
Тимофій Щербаков, Кристина Фощай DESIGN 6,5
Артем Гусев,

Сергій Артеменко

DESIGN 6,4
Капустян Віталій,

Янков Ілля

FILM 6.3
Ілля Ануфрієнко,

Катерина Ануфрієнко

PRINT 6,1
Ілона Слепчик,

Костянтин Тищенко

PRINT 6,1
Віра Білостоцька,

Аліна Гончаренко

DESIGN 6,1
Юлія Боргуленко,

Анастасія Кунц

FILM 5.7
Родіон Мосієнков,

Гліб Стойко

FILM 5.5.
Олександра Герасименко,

Євген Величев

DESIGN 5.4.
Сава Сілін,

Едвін Ватаманюк

FILM 5.2

 

Нижче приведено рейтинг команд за категоріями:

 

Рейтинг категорії DESIGN

 

Ім’ я Бал
Тимофій Щербаков, Кристина Фощай 6.5
Артем Гусев,  Сергій Артеменко 6.4
Віра Білостоцька, Аліна Гончаренко 6.1
ID 999560263 5.4
ID 999541292 5.2
ID 997989160 4.8
ID 1001522603 4.7
ID 1001127132 4.5
ID 998158305 3.9

 

Рейтинг категорії PRINT

Оновлено. Редакція станом на 02.05.2019

Ім’ я Бал
Ілля Ануфрієнко,

Катерина Ануфрієнко

6,1
Ілона Слепчик,

Костянтин Тищенко

6,1
Віка Шапкіна,

Денис Левадний

5.2
ID 9999705046 5
ID 1000448621 5
ID 1000915543 4.9
ID 1000608554 4.7
ID 0115042019 4.3
ID 1000198699 4
ID 0215042019 3.8
ID 998797855 3.4
ID 1001192427 3.2
ID 1001333818 2.9
ID 0315042019 2.9

 

Рейтинг категорії FILM

 

Ім’ я Бал
Капустян Віталій,

Янков Ілля

6.3
Юлія Боргуленко,

Анастасія Кунц

5.7
Родіон Мосієнков,

Гліб Стойко

5.5
ID 998601631 5.2
ID 1001087915 4.5
ID 998460314 4.5
ID 1001162705 4.2
ID 1000253775 4.1

 

Одна команда категорії DESIGN вже отримала гарантії фінансування поїздки і акредитацію на участь в конкурсі на міжнародному фестивалі креативності Cannes Lions в Каннах. Команди категорій PRINT та FILM  заохочуються до пошуку фінансової підтримки своєї поїздки і оплати акредитації на фестиваль. Наразі Представництво також шукає фінансування поїздки команд-лідерів рейтингу у двох інших категоріях.

Нагадаємо, Представництво оприлюднило звернення   (https://reklamaster.com/marketing-and-advertising/nashih-mozhe-buti-bilshe-nashih-maie-buti-bilshe/)  до профільних організацій рекламно-комунікаційної індустрії та суб’єктів рекламно-комунікаційної та маркетингової галузі. Поки ще чекаємо на відповідь і не втрачаємо оптимізму, що  представники українського бізнесу підтримають талановиту молодь і додаткові дві команди зможуть гідно представити Україну на престижному міжнародному фестивалі!

Дякуємо партнерам конкурсу  :

Бриф надано: дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ)

Ексклюзивний контент-провайдер: Depositphotos

Юридичний партнер конкурсу: Інститут права, технологій та інновацій

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

ASMR

VIDEOFIRMA створила серію ASMR-роликів для бренду Optimeal

Продакшн-студія VIDEOFIRMA виграла тендер з ідеєю серії ASMR-роликів з підсиленими звуками та макро-планами тварин. Сюжет рекламних роликів корму для тварин ...

Syoss вислав блогерам справжню бомбу

Щоб привернути увагу споживачів до лінійки сухих шампунів, що дарують плюс один день свіжості волоссю, Syoss разом з комунікаційним діджитал-агентством ...

Божевільні танці, клоуни та поцуплений Бенксі: несподіване позиціювання брендів індустрії розкоші

Ці шість робіт з добірки The Work наочно доводять, що несподіване позиціювання брендів індустрії розкоші запам’ятовується людям набагато краще.

Сайт знайомств Match каже, що Диявол + 2020 рік = кохання з першого погляду

Сайт знайомств Match і контент-студія Maximum Effort вийшли на новий рівень пандемічної трагікомедії, показавши абсурдну, але цікаву історію кохання.

Effie Awards Ukraine

Оголошення фіналістів Effie Awards Ukraine 2020

Премія Effie Awards Ukraine 2020 анонсує фіналістів – найбільш ефективні кампанії України в області маркетингових комунікацій. У фінал пройшло 139 ...

Eurobest

Eurobest оприлюднив шорт-листи в категоріях

Європейський фестиваль креативності Eurobest оприлюднив роботи, які увійшли в шорт-листи за визначеними категоріями. Українські роботи ввійшли в шорт-листи в двох ...