Фонд ІЗОЛЯЦІЯ спільно з BigMedia оголошують відкритий конкурс для українських митців

У рамках осмисленої та відповідальної стратегії розміщення зовнішньої реклами в місті, фонд ІЗОЛЯЦІЯ спільно з найбільшим українським сейлс-хаусом зовнішньої реклами компанією BigMedia оголошують відкритий конкурс для українських митців на створення проекту на носіях зовнішньої реклами. Ця ініціатива продовжує серію проектів ІЗОЛЯЦІЇ у публічному просторі міста: Захоплення (2014), Суспільна угода (2016-17), Точки дотику (2018).

Мета конкурсу – конструктивно та критично дослідити наявний стан речей у галузі зовнішньої реклами та запропонувати його обґрунтоване художнє осмислення. До участі запрошуються художники, які працюють із різноманітними медіа, але водночас розуміють, як адаптувати власне художнє висловлювання до публічного простору.

З отриманих заявок спеціальне журі відбере 5 фіналістів, які візьмуть участь у другому раунді – відкритому голосуванні. Проект-переможець буде презентовано на носіях зовнішньої реклами м. Києва (попередньо узгоджених митцем, BigMedia та ІЗОЛЯЦІЄЮ) в січні-лютому 2019.

Заявку слід подати українською або російською мовами на поштову адресу [email protected] не пізніше 31 жовтня 2018 року.

Подробиці щодо конкурсу та умов участі на сайті проекту https://izolyatsia.org/billboard-art/

Зображення в заголовку: https://ua.depositphotos.com/

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...