Фінальний дедлайн всіх дедлайнів 19-ого КМФР!

Зараз або ніколи! Остання можливість подати свої креативні проекти на один із найбільш вагомих фестивалів Європи – Київський Міжнародний Фестиваль Реклами 2018.

Фестиваль відкритий для учасників у 12 конкурсах та у більше ніж 120 категоріях:

  • Film
  • Film Craft
  • Print & Publishing
  • Out Of Home
  • Radio & Audio
  • Design & Branding
  • Digital & Mobile
  • Advertising Campaigns
  • Media
  • Branded Content & Visual Storytelling
  • Industry Categories
  • Best Marketing Innovations​

Оргкомітет нагадує, що робота вважається поданою на 19-ий КМФР лише після запиту рахунку на сайті kiaf.com.ua.

Дедлайн подачі робіт вже сьогодні – 4 травня.

Не пропустіть нагоду взяти участь у конкурсній програмі КМФР, віддавши свої проекти на оцінку лідерам міжнародної арени в галузі рекламних комунікацій, а також заробивши визнання серед колег, друзів, знайомих, і, звичайно ж, суперників.

Якщо  у вас виникнуть запитання, звертайтеся в оргкомітет фестивалю: [email protected] (Ольга Підгорська), [email protected] (Катерина Грабовська) або телефонуйте +38 (044) 490 90 30.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Собаче життя тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є собаче життя зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...