Фестиваль Spikes Asia: более 70 спикеров – от рекламистов до мастеров тату и виски

Прежде всего, речь идет о лидерах рекламно-коммуникационной отрасли, таких как Рей Имамото, который рассматривает эволюцию креатива как «большой взрыв» в технологических и культурных изменениях.  Джози Пол, Chairman, Chief Creative Officer, BBDO India и Мерли Джейми, Chairman, Chief Creative Officer, DM9 Jayme Syfu обсудят вопрос, почему гендерные проблемы являются пунктом №1 в повестке дня отрасли.

По традиции свои семинары проведут председатели жюри нынешнего фестиваля .  Мэтт Иствуд (J. Walter Thompsons ) выступит с докладом «Курьезы или как красота становится глупростью», Нильс Андерсон (TBWAGreater China) проведет сессию «Все звезды с карандашом», а Тодд Хантер (CAA Marketing) попытается доказать, что «История – это не умное слово».

More than 50 sessions are scheduled for Spikes Asia. Anyone wishing to be at the Festival, which takes place from 9-11 September in Singapore, should register at www.spikes.asia, where the full schedule is also available.

 

Всего же в программе фестиваля Spikes Asia предусмотрено более 50 сессий. Все, кто желает посетить фестиваль креативности Spikes Asia, который, повторим, пройдет с 9 до 11 сентября в Сингапуре, может зарегистрироваться на сайте www.spikes.asia. Там же можно ознакомиться с подробной программой фестиваля.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Онлайн-івент року»

Триває голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

AIR Influence Meetup

Як робити контент, який чіпляє: 1 березня ND Production та експерти AIR Media-Tech проведуть AIR Influence Meetup

1 березня відбудеться AIR Influence Meetup. ND Production та експерти AIR Media-Tech розкажуть про те, як придумувати, створювати та упаковувати ...

Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип

25 лютого 2021 року бренд PEUGEOT представив свій новий логотип: герб, прикрашений головою лева. Починаючи з 1850 року, у PEUGEOT ...

бренд HEINZ

Тест на терпіння: чому веб-сайт бренду Heinz завантажується… 57 хвилин

Що може бути привабливішим за сімейний вечір з домашніми бургерами? І неважливо, ви запалюєте гриль надворі чи готуєте в приміщенні. ...

11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021

11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час ...

Бюджетні прероли Woot! затягують довше, ніж на 5 секунд

Бюджетні прероли інтернет-магазину Woot! доводять, що успішний і кумедний проєкт можна створити навіть в умовах тотальної економії.