Fedoriv підтримує нові агентства для участі в Еffie Awards Ukraine 2017

Таким чином, якщо агентство (не клієнт) ніколи не брало участь в Effie, ціна його перемоги/помилки знижена в два рази.  

12 церемонія нагородження Effie Awards Ukraine має на меті нагородити найефективніші та найгідніші проекти в області маркетингових комунікацій. 

Головною відмінністю Effie, серед інших конкурсів, є критерії оцінювання робіт, бо оцінюється поєднання стратегії, креативу, реалізації та ефективності комунікацій, базуючись, при цьому, на результатах ринку.

Перемога в конкурсі такого плану – вагомий аргумент для рекламодавців, адже вони розуміють, що довіряють гроші професіоналам своєї справи. 

Крім того, за результатами Effie Awards Ukraine 2017 будуть сформовані рейтинги ефективності креативних, digital, медіа агентств, а також агентств маркетингових сервісів.

Бажаєте отримати нових клієнтів? Подавайте свій кейс на сайт Effie.

1 жовтня 2017 – EARLY BIRDS DEADLINE 

Про всі деталі подачі заявок учасники можуть дізнатися на сайті премії в розділі “Конкурс” – effie.org.ua. У разі запитань, звертайтеся до оргкомітету: +380 44 490-90-30,  Катерина Грабовська, [email protected] та Юлія Смійчик, [email protected]

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Агенція Dozen відкриває офіс у Польщі

Брендингова агенція Dozen відкриває офіс у Варшаві, який стане центральноєвропейським хабом компанії. Новий офіс очолить Олена Твердохліб, керівна партнерка і ...

Акцент на ефективність: як TWIGA Ukraine креативила для Effie Awards Ukraine

Цьогоріч премії для маркетологів та рекламістів Effie Awards Ukraine виповнюється 15 років. До річниці комунікаційна група TWIGA Ukraine підготувала промокампанію, ...

+H22733-FW20_CleanClassics_FD_Stan_Smith-f_FU9609_shot17_MR_029_2048x2048px-657402

Clean Classics: Adidas Originals перевидає знакові силуети з метою зменшення пластикових відходів

adidas Originals перевидає свої культові силуети в рамках вирішення глобальної проблеми нашого покоління — пластикових відходів — і представляє спеціальну ...

Як Snickers страхував людей від «голодних» помилок

Щоб отримати компенсацію безкоштовними шоколадними батончиками, треба було довести, що людина, яка вчинила помилку, була на той момент голодна.

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Моніторинг засобів масової інформації та соцмереж — життєво важливий інструмент у будь-якій галузі бізнесу. Сьогодні складно собі уявити велику компанію ...

Jooble запустив сайт із медитаціями #HRsuperhero до дня HR-менеджерів і рекрутерів

Міжнародний сервіс для пошуку роботи Jooble запустив лендинг #HRsuperhero з  медитаціями до дня HR-менеджерів і рекрутерів. Сайт був розроблений з ...