Федір Гречанінов призначений директором зі стратегії та розвитку бізнесу «Медіа Групи Україна»

З 1 липня до команди професіоналів «Медіа Групи Україна» приєднається Федір Гречанінов. Його призначили директором зі стратегії та розвитку бізнесу медіа-холдингу.

Останні 7 років Федір працював у Групі StarLightMedia: з 2012-го року був директором зі стратегічного розвитку Групи, з 2013-го також відповідав за розвиток цифрового бізнесу і за доходи з ринку платного телебачення. Також він працював на керівних посадах в таких компаніях як «Сократ», Mosaic Investments, Griffon Capital, «Альфа-Капітал», «Альфа-Банк».

«Цифровий бізнес і розвиток платної дистрибуції контенту – один з ключових напрямків стратегічного розвитку «Медіа Групи Україна». Тому досвід і експертиза Федора Гречанінова у цих сферах, і його визнана всім ринком здатність бачити і аналізувати актуальні тренди в індустрії вкрай важливі для нас», – каже директор «Медіа Групи Україна» Євген Бондаренко.

«У нашій індустрії зараз – час викликів. Час частих і швидких змін технологій, бізнес-моделей, підходів, ефективних стратегій. Утримання та розвиток лідерства в таких умовах – складна і водночас виключно цікава задача. Я з великим оптимізмом приєднуюся до Групи для того, аби допомогти команді з вирішенням цього завдання», – говорить Федір Гречанінов.

Фото з архіву «МедиаНяня»

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...