Федір Гречанінов призначений директором зі стратегії та розвитку бізнесу «Медіа Групи Україна»

З 1 липня до команди професіоналів «Медіа Групи Україна» приєднається Федір Гречанінов. Його призначили директором зі стратегії та розвитку бізнесу медіа-холдингу.

Останні 7 років Федір працював у Групі StarLightMedia: з 2012-го року був директором зі стратегічного розвитку Групи, з 2013-го також відповідав за розвиток цифрового бізнесу і за доходи з ринку платного телебачення. Також він працював на керівних посадах в таких компаніях як «Сократ», Mosaic Investments, Griffon Capital, «Альфа-Капітал», «Альфа-Банк».

«Цифровий бізнес і розвиток платної дистрибуції контенту – один з ключових напрямків стратегічного розвитку «Медіа Групи Україна». Тому досвід і експертиза Федора Гречанінова у цих сферах, і його визнана всім ринком здатність бачити і аналізувати актуальні тренди в індустрії вкрай важливі для нас», – каже директор «Медіа Групи Україна» Євген Бондаренко.

«У нашій індустрії зараз – час викликів. Час частих і швидких змін технологій, бізнес-моделей, підходів, ефективних стратегій. Утримання та розвиток лідерства в таких умовах – складна і водночас виключно цікава задача. Я з великим оптимізмом приєднуюся до Групи для того, аби допомогти команді з вирішенням цього завдання», – говорить Федір Гречанінов.

Фото з архіву «МедиаНяня»

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Онлайн інтенсив The Big Ads Theory від Dentsu Aegis Network Ukraine

Що потрібно для створення реклами, яку будуть не скіпати, а шерити? Лише 3 неЧарівні пігулки: Технологія, Креатив та Комунікація! Команда ...

KFC Малайзія створила плейлист, який відмітив кожен день, коли ресторани мережі були закриті

Через всесвітній карантин не тільки людям довелось несолодко. Неживі предмети також увесь цей час сумували за людьми і галасливими компаніями. ...

Стріт-арт від Stella Artois допомагає людям дотримуватися дистанції

Знаменитий пивний бренд Stella Artois створив величезний яскравий стріт-арт розміром 28х14 метрів прямо в самому центрі відомого лондонського району Brick ...

Великий ребрендинг: «Перехід Аутдор» змінює лого та переходить у цифровий формат

Ринок зовнішньої реклами, попри складнощі під час карантину, знову відновлюється. Крім того, деякі гравці не гаяли час, а провели його ...

Режисер Раян Джонсон зняв рекламу для гри Pokémon Go

Для любителів мобільних ігор приємним сюрпризом стало те, що нову рекламу для гри Pokémon Go зняв Раян Джонсон, який і сам є її шанувальником.

Альтернативний шлях еволюції: стартувала кампанія від натурального енергетика NON STOP Evo

З NON STOP Evolution історія виходить на новий виток, де природа та людина врешті досягають взаємної злагоди. 1 липня інноваційний, ...