Facebook зовет люксовые бренды перемещаться в смартфоны

В нем участвовали представители брендов Louis Vuitton, Maserati, CEO универмага Barney's Даниэлла Виталь и креативные стратеги Facebook. 

Глава отдела разработок в сфере бьюти-контента Facebook Карин Трэйси представила исследование о том, что в среднем пользователи соцсетей проводят 20% своего времени в смартфонах, в соцсетях Facebook и Instagram. Поэтому Трэйси предложила брендам привлекать внимание аудитории именно там, несмотря на то что это может уменьшить «эксклюзивность» люксового продукта. 

 

«Мы понимаем, что индустрия роскоши — это офлайн-ощущения. Важно прикоснуться к коже, из которой сделана сумка Gucci, важно услышать рев мотора автомобиля. Мы вместе должны придумать, как внедрить новые технологии в подачу продукта, как с помощью видео в формате виртуальной реальности показывать пользователям бал Met Gala или усаживать их за руль нового Bentley для тест-драйва», — выступил креативный стратег Facebook Спенсер Манделл.  

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...

Зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції»

29 квітня о 17:00 відбудеться зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції». Про що говоритимуть: Як AI трансформує ландшафт мартеку вже сьогодні. Приклади та кейси успішного ...