Facebook отжал у Guardian 20 рекламных миллионов?

Русбриджер, который сейчас возглавляет колледж Lady Margaret Hall в Оксфордском университете, рассказал, что общий доход от онлайн-рекламы газеты в 2015 году составил £81,9 млн ($108 млн). Это на 2,3% меньше, чем годом ранее. В апреле 2015 года, когда Русбриджер еще работал в Guardian, руководители прогнозировали выручку в £100 млн ($132 млн).

Как заявил бывший редактор, планы не осуществились из-за ценовой политики Facebook и непрозрачной работы. По его мнению, соцсеть дает некоторые рекламные возможности для издателей, но «забирает все деньги» благодаря «непонятным алгоритмам» распространения спонсорского контента. «Всё будет только ухудшаться, потому что у них есть способы дистрибуции, с которыми мы не можем справиться», — говорит Русбриджер. В Guardian пока не отреагировали на просьбу BI прокомментировать ситуацию.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...