• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Facebook будет хронометрировать чтение ленты новостей

22 Квітня, 2016
Час прочитання: 1 хв.
A A
Facebook будет хронометрировать чтение ленты новостей
Share on FacebookShare on Twitter

Facebook анонсировала у себя в блоге очередное обновление алгоритма ленты новостей. Теперь появление в ней публикаций со ссылкой на сторонние ресурсы будет зависеть от того, как долго пользователь читает контент. Изменения в основном касаются мобильного приложения социальной сети, поскольку только в нем Facebook может оценивать количество затраченного на просмотр статьи времени. Это относится только к органическим постам, но не рекламным.

 

Время загрузки самого контента учитываться не будет. Таким образом Facebook надеется защитить пользователей от недобросовестных издателей, которые могут попытаться нагрузить статьи скриптами, рекламой и излишней GIF-анимацией, чтобы заставить читателей задержаться на странице подольше. Кроме того, будет введено предельное время загрузки.

 

Также Facebook вместо отображения нескольких публикаций из одного источника в топе новостной ленты сначала продемонстрирует одну из них, а после прокрутки вниз – остальные. Представители компании считают, что такой подход разнообразит контент в ленте. Другими словами, если пользователь обычно видит несколько сообщений от BuzzFeed вверху ленты, то теперь соцсеть покажет только одно.

 

Эти нововведения Facebook объяснила результатами исследования, которое показало, что пользователи не всегда лайкают то, что они действительно хотят читать. Например, мировые события, печальные известия от близких и катастрофы собирают не так много лайков, но составляют важную часть ленты.

В блоге Facebook уточняется, что новый алгоритм начнет действовать уже в ближайшие недели. В компании предупреждают, что некоторые страницы могут столкнуться с «незначительным падением трафика».

Теги: новини

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Як FMCG «продає» смак у соцмережах

3 Вересня, 2025
Аналітика

Best Marketing Teams 2025: розпочато дослідження кращих маркетингових команд України

8 Вересня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.