Facebook: +63% от рекламы

Facebook опубликовала финансовые результаты за второй квартал 2016 года. За три месяца выручка компании выросла на 59% по сравнению с аналогичным показателем прошлого года и составила $6,43 млрд. Чистая прибыль во втором квартале увеличились на 186% до $2,06 млрд.

На рекламе Facebook заработала $6,2 млрд, что на 63% больше, чем в аналогичном периоде прошлого года. Компания в настоящее время получает 84% своих рекламных доходов от мобильных устройств. В сообщении отмечается, что в будущем Facebook делает ставку на видео.

Число пользователей Facebook выросло до 1,71 млрд в месяц по сравнению с 1,65 млрд в предыдущем квартале. 1,57 млрд человек заходят в соцсеть с телефона. Число пользователей, ежедневно посещающих социальную сеть, достигло 1,13 млрд.


Подробнее:http://adindex.ru/news/digital/2016/07/28/135387.phtml

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...

Vodafone демонструє можливості 5G, скеровуючи на трасі незрячого майстра велоспорту

Vodafone встановила власну 5G-антену так, щоб сигнал лишався сильним впродовж всього відрізка дороги, якою збиралися провести незрячого майстра велоспорту.

Їстівні квіти та неїстівна піца: креатив до Дня закоханих 2021

Їстівні квіти та неїстівна піца, білизна для телефонів та для тестів на цноту – ось таких форм набув креатив до Дня закоханих 2021.