Facebook: 500 тысяч штрафа за фейк

По словам г-на Мааса, Facebook неоднократно предупреждали об ответственности за распространение ложной информации и клеветы. Маас отметил, что органы юстиции государства должны преследовать подобные правонарушения.

Между тем в немецком парламенте Facebook предложили организовать в стране специальный офис, который будет следить за появлением фейковых новостей и удалять их в течение суток с момента появления, пишет Deutsche Welle. Если новость не будет удалена, Facebook должен будет заплатить штраф в размере 500 тыс. евро за одну новость.

15 декабря Facebook объявил о запуске нового механизма борьбы с распространением фейковых новостей, при помощи которого достоверность информации, содержащейся в подозрительных публикациях, будут проверять независимые организации. Причиной повышенного внимания к проблеме фейковых новостей стали выборы президента США. После их завершения Facebook обвинили в распространении значительного числа ложных новостей, которые, по мнению некоторых, оказали влияние на исход голосования.


Подробнее: http://adindex.ru/news/right/2016/12/19/156716.phtml

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

11 липня стануть доступними доповіді про кризовий менеджмент та комунікації в рамках онлайн-конференції CASES

11 липня відбудеться онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR. Фахівці з проєкту «Дія», Українського фонду стартапів, Українського культурного фонду, Kyiv ...

Спекотний сезон Pit Bull FIGHT невдовзі розпочнеться. Рекламна кампанія вже розпочалася

З 1 липня розпочалася рекламна кампанія, приурочена до початку гаряче очікуваного другого сезону Pit Bull FIGHT – найзухвалішого бійцівського інтернет-шоу ...

Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа Popeyes на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци», чиєю місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу.

У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді ...

Чи є креатив після карантину? Робота креативних команд у нових умовах

Креативні директори британської агенції Five by Five Global Раві Біхарі та Енді Манкузо розмірковують про те, чи є креатив після карантину, ...

Біг, плавання та секс у новій кампанії від Fedoriv Agency для «Моршинської»

Сімнадцять відеороликів, об’єднаних слоганом «Природа твого тіла», 35 годин зйомок на десяти локаціях, команда з понад 100 людей, швейцарський режисер, ...