Европейское будущее «Золотого PROпеллера»

 

Отраслевые фестивали и конкурсы всегда служат «путеводной звездой» для участников рынка. В кризисный же период их главной задачей становится поиск новых горизонтов и решений. Украина выбрала европейский путь, а вместе с ней и весь бизнес. Поэтому «Золотой PROпеллер» приближает свои категории к европейским фестивалям и трансформируется в международный non-media маркетинговый фестиваль WOW DONE AWARDS. Все участники рынка маркетинговых сервисов смогут продемонстрировать свои лучшие работы, а победа гарантировано повысит баллы агентств в Рейтинге креативности и мастерства сезона 2014/2015.

 

Организаторами нового фестиваля WOW DONE AWARDS являются Международная Ассоциация Маркетинговых Инициатив (МАМИ) и Всеукраинская Рекламная Коалиция (ВРК).

 

Фестивальный сезон очень насыщен, особенно осенью. Поэтому, еще одно изменение касается сроков проведения. WOW DONE AWARDS пройдет 19-20 марта 2015 года в Киеве. Подача работ уже открыта http://non-media.com/ и deadline – 20 февраля 2015.

 

 

 

 

 

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...

Зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції»

29 квітня о 17:00 відбудеться зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції». Про що говоритимуть: Як AI трансформує ландшафт мартеку вже сьогодні. Приклади та кейси успішного ...