Европейское будущее «Золотого PROпеллера»

 

Отраслевые фестивали и конкурсы всегда служат «путеводной звездой» для участников рынка. В кризисный же период их главной задачей становится поиск новых горизонтов и решений. Украина выбрала европейский путь, а вместе с ней и весь бизнес. Поэтому «Золотой PROпеллер» приближает свои категории к европейским фестивалям и трансформируется в международный non-media маркетинговый фестиваль WOW DONE AWARDS. Все участники рынка маркетинговых сервисов смогут продемонстрировать свои лучшие работы, а победа гарантировано повысит баллы агентств в Рейтинге креативности и мастерства сезона 2014/2015.

 

Организаторами нового фестиваля WOW DONE AWARDS являются Международная Ассоциация Маркетинговых Инициатив (МАМИ) и Всеукраинская Рекламная Коалиция (ВРК).

 

Фестивальный сезон очень насыщен, особенно осенью. Поэтому, еще одно изменение касается сроков проведения. WOW DONE AWARDS пройдет 19-20 марта 2015 года в Киеве. Подача работ уже открыта http://non-media.com/ и deadline – 20 февраля 2015.

 

 

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Беремо і робимо. Комунікаційний перезапуск ПриватБанку

ПриватБанк — банк, який багато в чому перший. Наприклад, першим у світі зробив цифрові обкладинки для карток, першим в України надав можливість персоналізувати картки, ...

Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль

ДТЕК оновив фірмовий стиль, зробивши ставку на чисте і сучасне графічне рішення, яке розкриває нову ідею — енергію змін. У ...

МАМІ: Інсайти від лідерів ринку маркетингових сервісів

Як у ситуації турбулентності утримати бізнес? Які стратегії запроваджувати у компанії, щоб навіть у такі часи розвивати агентство? Чого очікувати ...

Віртуальний туризм: кампанія PLAY NZ демонструє Нову Зеландію у форматі відеогри

Організація Tourism New Zealand запрошує весь світ ознайомитися з кампанією PLAY NZ, яка імітує відеогру з відкритим світом. Ця новаторська ...

5 рекламних роликів, які номінували на премію Emmy 2020

Американська телевізійна премія Emmy оголосила 5 номінантів у категорії «Найкраща реклама 2020 року». Переможця оголосять на щорічній церемонії вручення 20 ...

Paula Scher, Mirko Borsche і Eike König на першій конференції WHATABOUT: Future of Brands

11-13 вересня відбудеться WHATABOUT: Future of Brands — перша онлайн-конференція про діджитальну реальність у дизайні, візуальних та бренд комунікаціях. На ...