Eurobest открывает регистрацию и прием работ

Европейский фестиваль креативности Eurobest 20 августа открывает регистрацию и прием работ участников.

Как и в прошлом году, главные события фестиваля Eurobest будут проходить онлайн. Вот основные даты и этапы фестиваля в этом году:

  • 20 августа 2019
    Начало приема работ
  • 20 Сентября 2019
    Дедлайн для “ранних пташек”.
  • 11 октября 2019
    Второй дедлайн
  • 24 октября 2019
    Финальный дедлайн
  • 29 ноября 2019
    Объявление шортлиста
  • 09 декабря 2019
    Объявление победителей
  • 12 декабря 2019
    Гран-при и специальные награды объявляются в прямом эфире

Что нового ожидает нас на фестивале Eurobest – 2019?

Новые награды и категории:

  • Две новые награды: Creative eCommerce & Creative Strategy
  • Новая секция Challenges & Breakthroughs  с 5 категориями и 11 наградами
  • Новая категория  Realities & Voice Activation включающая 3 награды
  • Новая секция Sports & eSports с 3 категориями, добавленная в секцию 3Entertainment
  • Новая категория добавлена в Creative Effectiveness
  • Новая категория в дизайне: Retail Installation & Experience

Подробности и больше информации организаторі Европейского фестиваля креативности Eurobest обещают предоставить в ближайшее время.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

«Креативна Європа» організовує відкритий воркшоп «Міжнародна мобільність для митців»

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні, яка фінансує дану програму мобільності, 25 лютого проведе безкоштовний онлайн-воркшоп «Міжнародна мобільність ...