Trembita PR та FFFace.me випустили Instagram-маски з новими смаками еспресо для WOG. За три дні їх «приміряли» понад 2000 інстаграм-користувачів, і це органіка.
Маски створили як один із елементів PR-кампанії по запуску нової лінійки кави еспресо в мережі АЗК WOG. Юзери публікували сторіз із рендомним вибором одного зі смаків, щоб дізнатись, який епресо покращить настрій сьогодні. А всі, хто мали зареєстровану карту PRIDE, гарантовано отримували еспресо на свій гаменець і таким чином, одні із перших скуштували новинки офлайн.
«Для анонсування еспресо масок ми взяли п’ять блогерів із аудиторією 100-150 тисяч підписників. Блогери обирались із прицілом на такі показники, як високе залучення і невисока щільність комерційних інтеграцій. Це відразу дало результат високого органічного охоплення — 312 тис показів, більше 3 тис. відкриттів та більше 2 тис. використань. Процес — від створення масок до апруву та запуску в Instagram — зайняв два тижні. Така швидкість можлива, якщо підрядник отримує максимально точне ТЗ, тобто клієнт і агенція працюють із розумінням цілі і повним баченням кампанії», — коментує співзасновніця агенції Trembita PR Дар’я Сухенко.
«Ми одразу визначили для себе ціль активації — створити позитивне емоційне поле довкола нової лінійки еспресо дистанційно, і таким чином, стимулювати аудиторію приїхати на АЗК та спробувати новинки еспресо. Тому ми обрали саме мережу Інстаграм як основну платформу для PR-кампанії, але не обмежились нею. Кампанія ще триває, але ми вже задоволені попередніми результатами», — розповідає Олена Осипчук, директорка з комунікації WOG.
Самоізоляція. Соціальне дистанціювання. Локдаун. За минулий рік всі ці поняття міцно увійшли в наше життя. А креатив часів локдауну варіюється від хендс-фрі супермаркетів до віртуальних наліпок на обличчя. Про особливості креативу під час локдауну читайте на Creativity.ua.