• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Еспресо-маски: люди спробували каву WOG через смартфон

1 Квітня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Еспресо-маски: люди спробували каву WOG через смартфон
Share on FacebookShare on Twitter

Trembita PR та FFFace.me випустили Instagram-маски з новими смаками еспресо для WOG. За три дні їх «приміряли» понад 2000 інстаграм-користувачів, і це органіка.

Маски створили як один із елементів PR-кампанії по запуску нової лінійки кави еспресо в мережі АЗК WOG. Юзери публікували сторіз із рендомним вибором одного зі смаків, щоб дізнатись, який епресо покращить настрій сьогодні. А всі, хто мали зареєстровану карту PRIDE, гарантовано отримували еспресо на свій гаменець і таким чином, одні із перших скуштували новинки офлайн.

«Для анонсування еспресо масок ми взяли п’ять блогерів із аудиторією 100-150 тисяч підписників. Блогери обирались із прицілом на такі показники, як високе залучення і невисока щільність комерційних інтеграцій. Це відразу дало результат високого органічного охоплення — 312 тис показів, більше 3 тис. відкриттів та більше 2 тис. використань. Процес — від створення масок до апруву та запуску в Instagram — зайняв два тижні. Така швидкість можлива, якщо підрядник отримує максимально точне ТЗ, тобто клієнт і агенція працюють із розумінням цілі і повним баченням кампанії», — коментує співзасновніця агенції Trembita PR Дар’я Сухенко.

«Ми одразу визначили для себе ціль активації — створити позитивне емоційне поле довкола нової лінійки еспресо дистанційно, і таким чином, стимулювати аудиторію приїхати на АЗК та спробувати новинки еспресо. Тому ми обрали саме мережу Інстаграм як основну платформу для PR-кампанії, але не обмежились нею. Кампанія ще триває, але ми вже задоволені попередніми результатами», —  розповідає Олена Осипчук, директорка з комунікації WOG. 

Еспресо маски WOG

Самоізоляція. Соціальне дистанціювання. Локдаун. За минулий рік всі ці поняття міцно увійшли в наше життя. А креатив часів локдауну варіюється від хендс-фрі супермаркетів до віртуальних наліпок на обличчя. Про особливості креативу під час локдауну читайте на Creativity.ua.

Теги: автоінтернеткреативпандеміясоціальні мережі

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

«Uklon за будь-який рух»: нова іміджева кампанія за участі «Курган & Agregat» про рух у кожному моменті

5 Серпня, 2025
Відповідальність

ВРК і СБС ЗСУ запустили рекрутингову платформу для комунікаційних фахівців

18 Серпня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.