Еще две ведущих компании присоединились к бойкоту Youtube

Две компании стали очередными рекламодателями, присоединившимися к бойкоту.

Напомним, что причинами массового ухода компаний из Google и YouTube стало то, что их рекламные объявления появлялись рядом с материалами националистов, религиозных проповедников и экстремистских групп.

По данным агентства, потеря рекламодателей может стоить Google нескольких сотен миллионов долларов. Ранее от размещения своей рекламы на этих платформах отказались Marks & Spencer, McDonald's, HSBC, Lloyds, газета The Guardian, и другие. Помимо этого, британское представительство Havas Group также приняло решение не размещать рекламу своих клиентов на Google и YouTube.

Со своей стороны Google опубликовала заявление, в котором пообещала решить проблемы, признав, что рекламные объявления «появились там, где их быть не должно». При этом в компании отметили, что в корпорации действуют строгие правила того, где должна появляться реклама от Google, и «в большинстве случаев эти правила работают корректно».


Подробнее: https://adindex.ru/news/digital/2017/03/23/158764.phtml

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Онлайн-івент року»

Триває голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

AIR Influence Meetup

Як робити контент, який чіпляє: 1 березня ND Production та експерти AIR Media-Tech проведуть AIR Influence Meetup

1 березня відбудеться AIR Influence Meetup. ND Production та експерти AIR Media-Tech розкажуть про те, як придумувати, створювати та упаковувати ...

Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип

25 лютого 2021 року бренд PEUGEOT представив свій новий логотип: герб, прикрашений головою лева. Починаючи з 1850 року, у PEUGEOT ...

бренд HEINZ

Тест на терпіння: чому веб-сайт бренду Heinz завантажується… 57 хвилин

Що може бути привабливішим за сімейний вечір з домашніми бургерами? І неважливо, ви запалюєте гриль надворі чи готуєте в приміщенні. ...

11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021

11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час ...

Бюджетні прероли Woot! затягують довше, ніж на 5 секунд

Бюджетні прероли інтернет-магазину Woot! доводять, що успішний і кумедний проєкт можна створити навіть в умовах тотальної економії.