• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Епічна битва за вільне місце на парковці: цьогорічний екшен від мережі Supercheap Auto

14 Січня, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Австралійський ритейлер автозапчастин Supercheap Auto цього року випустив свій наразі найпопулярніший ролик-екшен із серії Best Performing Oils Under The One Roof.

Ця кампанія Supercheap Auto триває ось уже сьомий рік поспіль. Найновіше відео з серії Best Performing Oils об’єднує чотири великі бренди машинного масла (Castrol, Nulon, Penrite та Valvoline), а також таких автоінфлюенсерів як Mighty Car Mods, Skid Factory та Built Not Bought.

Ролик під назвою Carpark Carnage було знято режисером Майлзом Мерфі. В ньому чотири наворочених автомобілі змагаються за головний приз — єдине вільне місце, яке лишилося на паркмайданчику супермаркета.

Працювали над цим відео TAXI Film Production та креативна консалтингова фірма Chimera Project.

Такий екшен від Supercheap Auto привернув неабияку увагу не лише австралійських, а й закордонних автолюбителів. За доволі короткий час, який минув від запуску цієї кампанії, відео Carpark Carnage вже набрало понад десять мільйонів переглядів у соцмережах.

Різ Могер, контент-менеджер Supercheap Auto, пояснює: «Кампанія Best Performing Oils є для нас найбільш екшеновою кампанією року. І вона абсолютно точно є найочікуванішою не лише для покупців, а й для наших торгових партнерів та нашої команди. Щороку піднімати планку завжди є викликом, але ми раді успішній співпраці з Chimera та Taxi, завдяки якій цьогорічне відео стало наразі найкращим!»

А Брендан Гріні та Джонатан Грейпс з Chimera Project зазначають: «На додачу до очікуваних епічних трюків ми хотіли включити в цьогорічну кампанію сюжетний хід, який є близьким та зрозумілим кожному. … Приємно бачити, що наша кампанія не лише привернула увагу онлайн-аудиторії, а й на касі добре спрацювала».

Режисер Майлз Мерфі зі свого боку додає: «Та ідея, що чотири епічних автомобіля можуть запекло змагатися за місце на паркмайданчику супермаркета, створює неабиякий потенціал для автомобільних трюків та комедії. А це — два моїх улюблених жанри!»

Джерело


Читайте також:

Австралійська мережа з продажу автотоварів щорічно додає екшену.

Симулятор автоперегонів Volkswagen: віддай перший слот – всю рекламну паузу захопить.

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Криптовалютна біржа EXMO запустила власну колекцію NFT з історією компанії. Усі зібрані кошти йдуть на підтримку України
Бізнес та Інновації

Криптовалютна біржа EXMO запустила власну колекцію NFT з історією компанії. Усі зібрані кошти йдуть на підтримку України

2 Травня, 2022

Глобальна криптовалютна біржа EXMO створила унікальну колекцію NFT, яка розповідає історію біржі з перших днів її існування. 100% зібраних коштів із благодійного розпродажу буде направлено на допомогу жителям України, які...

Читати далі

Агентство Sigma анонсувало запуск ТБ-реклами для бренду «Кусум»

Скільки коштує ведмедик? Українські креатори закликають підтримати сім’ї біженців із дітьми

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.