Расположенная в Брюсселе, Европейская ассоциация коммуникационных агентств является единственным пан-европейским объединением креативных и медийных агентств и представляет их интересы в регионе. Деятельность ассоциации направлена на продвижение честной и эффективной рекламы, профессиональных стандартов и вклада рекламы в свободную рыночную экономику, а также на стимулирование тесного сотрудничества между рекламными агентствами, рекламодателями и СМИ.

«Целью EACA является содействие ведению честного рекламного бизнеса, основой которого являются высокие профессиональные стандарты. В свою очередь, задача Совета состоит в том, чтобы инициативы EACA были доступны более широкому кругу агентств, – сказал Гибсон. – Для меня большая честь возглавить Совет и я сделаю все возможное для того, чтобы оправдать возложенную на меня миссию». 

«Для успешного развития коммуникационной индустрии крайне важно, чтобы индустриальные организации, такие, как EACA находились в эпицентре перемен и я уверен, что назначение Энтони Гибсона станет толчком к более интенсивному развитию Совета внутри Ассоциации», – прокомментировал назначение Доминик Лайл, генеральный директор Европейской ассоциации коммуникационных агентств.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MADmap – новий путівник по українським рекламним кампаніям

Всеукраїнська Рекламна Коаліція презентує свій новий довгостроковий проєкт – Marketing Advertising Design map —інструмент для простого та дієвого пошуку партнерів ...

Вигадані види спорту: Buffalo Wild Wings зібрала ролик із користувацького контенту

Мережа спорт-барів Buffalo Wild Wings знайшла цікаву і актуальну тенденцію: вигадані види спорту, якими можна займатися вдома.

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні ...

corona_colosseum2_1

Досвід Італії: чого слід чекати рекламній індустрії

Саме Італію зараз можна вважати передвісницею тих змін, яких слід чекати рекламній індустрії та медійній сфері інших західних країн у часи кризи.

Пандемічна комунікація бренду: швидке реагування, планування, релевантність

Про стратегію поведінки брендів під час надзвичайної ситуації, якою стала пандемія короновірусу, розповідають Сhief Еxecutive Оfficer в MullenLowe Adventa Світлана ...