• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Эмоции или деньги?

14 Травня, 2015
Час прочитання: 1 хв.
A A
Эмоции или деньги?
Share on FacebookShare on Twitter

В новом опросе, который опубликовали YouGov и Time Inc, имеются неоспоримые доказательства презрения общественности к богатым. В нем сказано, что наибольшее возмущение вызывает чрезмерная трата денег на ненужные вещицы, например, покупка дорогих ювелирных украшений, вместо увлекательной поездки, которая менее затратна, но более захватывающая.  После наступления большого финансового кризиса в 2008 году «у людей появилась тенденция полагать, что деньги должны находиться под постоянным контролем», утверждает управляющий партнер партнер YouGov Кара Дэвид.

Безусловно, другой, более веской причиной перехода к осознанной трате денег является изменение качества жизни. «Одна из вещей, которую мы наблюдаем в течение последних нескольких лет – стремление жить на полную», рассуждает Карин Кляйн, вице-президент по исследованиям и инновациям в Time Inc. «10% богатых людей уже переоценили свои жизненные приоритеты», добавляет Дэвид, «вкладывая деньги в опыт и вещи, которые создают воспоминания».

Результаты опроса показали, что сейчас люди тратят больше денег на то, чтобы поужинать вне дома, и посему расходы на покупку товаров для дома снизились. И в то время, как расходы на дорогостоящие товары, например автомобили, по прогнозам увеличатся более, чем на 7%, опрос довел, что только 22% потребителей этой группы товаров готовы выложить за него больше $ 70 000.

 

Джейсон Коэн, исполнительный вице-президент креативного отдела роскошного брендингового агентства The O Group, наблюдает развитие этих тенденций вот уже на протяжении нескольких лет, и говорит, что богатые люди устанавливают различие между чисто материальными товарами и теми, которые имеют большую ценность. “Любой богатый человек может позволить себе дорогие товары, но это лишь материальные объекты, которые заменяются на новую модель,” сказал он. Напротив, “переживания становятся частью нас. Они также обеспечивают более интересные темы для разговоров. Как правило, увлекательнее говорить о том, где были и что делали, чем о том, что купили”.

 

Теги: історії

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Нова книга Деббі Міллман
Історії

Нова книга Деббі Міллман

23 Лютого, 2022

Нова публікація під назвою Why Design Matters: Conversations with the World’s Most Creative People охоплює есе, фотографії, цитати та майже 60 інтерв’ю з шоу. Деббі Міллман — письменниця, дизайнерка, педагогиня, художниця та знавець подкастів — оголосила...

Читати даліDetails

Disabled Teddies: серія малюнків Дани Керлі позбавляє стигматизації інвалідності та хронічних захворювань

«Посланці» Ганса Гольбейна Молодшого: факти, які допоможуть вам зрозуміти їх

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.