Эй, на Мерседесе, Lexus нада?

На каждом из пяти цифровых билбордов, расположенных на трассе в аэропорты Сиднея и Перта, а также в Мельбурне, Брисбене и Аделаиде, может транслироваться порядка 80 различных посланий, к примеру: «Привет, хозяин чёрного мерса. Небо чисто. Смотри на новый Lexus NX», «Привет, обладатель белого Audi, пришло время кроссовера. Взгляни на новый Lexus NX».

Рекламные конструкции оснащены камерами, полностью контролирующими трафик. Видеопоток передаётся в APN Outdoor, где с помощью высокотехнологичного оборудования из него по определённым параметрам вычленяются транспортные единицы.

 

 

 
 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді ...

Чи є креатив після карантину? Робота креативних команд у нових умовах

Креативні директори британської агенції Five by Five Global Раві Біхарі та Енді Манкузо розмірковують про те, чи є креатив після карантину, ...

Біг, плавання та секс у новій кампанії від Fedoriv Agency для «Моршинської»

Сімнадцять відеороликів, об’єднаних слоганом «Природа твого тіла», 35 годин зйомок на десяти локаціях, команда з понад 100 людей, швейцарський режисер, ...

Вебінар: Як брендам бути готовими до змін в ідентифікації користувачів в інтернеті

9 липня відбудеться безкоштовний вебінар «Data-driven стратегії 2020: як бренди готуються до світу без cookies» від Admixer. Один з найбільших ...

У Швеції МакДональдз надсилає дідусям та бабусям «пошту» від онуків

Замість іграшки в наборах Happy Meal Senior містяться малюнки, намальовані дітлахами власноруч для своїх дідусів та бабусь.

Цього літа, заправляючись на WOG, можна стати власником нового будинку на колесах

Закриті кордони — не проблема для справжніх мандрівників. Навпаки, це чудова можливість пізнати краще рідну країну, адже вона багата цікавими ...