Гран-при завоевала кампания “Письмо слепому правительству”

Письмо слепому правительству

Последняя детская книга шрифтом Брайля была издана в Украине 23 года назад. Правительство не видит в этом проблему. В 2013 году под эгидой Украинской Ассоциации издателей был запущен благотворительный проект по сбору средств. Была развернута масштабная PR-кампания по поиску партнеров на которую откликнулись не только крупные издательские дома и банки, но и обычные люди, которые хотели помочь. Когда проблема стала заметна на национальном уровне, мы сообщили чиновникам, что они единственные, кто ее по-прежнему не видит – мы отправили письмо нашему слепому правительству. 

Агентство – Talan Group

Ирина Новикова, CEO  
Максим Боритко, креативный директор 
Евгений Посохов, арт директор 
Павел Хайло, Копирайтер 
Виктория Клименко, менеджер проекта 

Клиент – Национальная Ассамблея Инвалидов Украины (НАИУ)

Наталья Скрипка, исполнительный директор

 

Подробный список победителей и финалистов смотрите здесь

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.