Несложно догадаться, что соревноваться в этой категории смогут кампании, которые используют праздники и сезонность спроса для достижения поставленных задач.

Летние или зимние распродажи, различные праздники (Новый Год, 8 марта, Пасха и т.д), начало учебного года – вот далеко не полный список сезонных событий, которые влияют на покупательское поведение потребителя и позволяют маркетологам построить стратегические коммуникации, основанные на временных (сезонных) интересах своей целевой аудитории.

«Сезонный маркетинг» – категория, которая уже зарекомендовала себя во многих Effie-программах Северной Америки и Европы. Проанализировав спектр рекламных кампаний, которые проводятся в нашей стране, организаторы Effie Awards Ukraine ждут интересной конкуренции в этой категории. Поделитесь историей успеха вашей рекламной кампании, опишите задачи и достигнутые результаты – и получите признание судей, уважение коллег и доверие будущих клиентов. 

О том, как подать работу на Effie Awards Ukraine, читайте на сайте конкурса. Дедлайн подачи заявок – 24 октября. Оргкомитет конкурса готов ответить на вопросы по телефону (044)490 90 30 или по e-mail: [email protected] (Екатерина Грабовская), [email protected] (Ольга Подгорская).

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«ЛЮКС» відзначає 20 років на ринку України новим роликом та оновленим дизайном

У березні на екранах українських телевізорів з’явилася нова реклама бренду «ЛЮКС», присвячена святкуванню 20-річчя присутності бренду на ринку України. У ...

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Згідно з даними Kantar CMeter, новинні ресурси та освітні портали для школярів суттєво збільшили свої охоплення у березні. Також українці шукали лікарські ...

Людяність та співчуття, або Якими бренди повинні стати у новій нормальності

У цей період глобальної тривоги та невизначеності відома британська рекламістка Кейт Смітер стверджує, що співпереживання та людяність сьогодні є життєво ...

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.

MGID logo cover

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...