Агенція VERTIGO планувала розробити для Forward Bank дизайн карток, але в результаті вийшов цілісний продукт KOKO Card зі своєю айдентикою, мовою, власним акаунтом та сувенірною продукцією.

«Береш такий бриф, читаєш… І понеслась: десяток ідей, омлет зі слоганів та скетчів, потім додаєш трохи Баухауза — а ось і результат проклюнувся. Що ми несемо? Звичайно ж, КОКО!», – коментує роботу Владислав Войцеховскі, Creative Director VERTIGO.

Пересічному споживачу важко пригадати картку, яка його вразила, адже ринок заполонили три кольори: срібний, золотий та чорний. Чим виділитись? Сміливістю, вважають в агенції. Бути не як усі, але водночас — близьким по сприйняттю для кожного.

Команда проекту:

 

Форвард Банк

  • Оксана Конюшко — Начальник управління розробки продуктів
  • Вікторія Жежера — Керівник проєктів та програм управління маркетингу

Агенція VERTIGO

  • Максим Бичок — CEO/Co-owner
  • Денис Мартинов — Managing Director
  • Кирил Тишкевич — Development Director
  • Владислав Войцеховскі — Creative Director
  • Дар’я Охотнік —  Account Manager
  • Катя Корнєва — Creative Copywriter
  • Макс Балашов — Head of Art
  • Марк Кушнеренко — Art Director
  • Марія Пащенко — Designer
  • Павло Заруднєв — Motion Designer

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Людяність та співчуття, або Якими бренди повинні стати у новій нормальності

У цей період глобальної тривоги та невизначеності відома британська рекламістка Кейт Смітер стверджує, що співпереживання та людяність сьогодні є життєво ...

Співачка Grimes випустила кліп на фоні зеленого екрану, з яким можна експериментувати досхочу

Із сучасним програмним забезпеченням кліп на фоні зеленого екрану легко перетворюється на канву, з якою креатор може робити що завгодно.

public-FIAT---500E---81585906322--default--1280_1

Світломузика для електрокарів: Fiat співпрацює з модними брендами

В рамках нової місії компанія Fiat співпрацює з італійськими модними брендами та закликає всіх до підтримки екології у своєму житті.

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.

MGID logo cover

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...