Кльована вигода, оце так картка! Або як у VERTIGO створили KOKO Card

Агенція VERTIGO планувала розробити для Forward Bank дизайн карток, але в результаті вийшов цілісний продукт KOKO Card зі своєю айдентикою, мовою, власним акаунтом та сувенірною продукцією.

«Береш такий бриф, читаєш… І понеслась: десяток ідей, омлет зі слоганів та скетчів, потім додаєш трохи Баухауза — а ось і результат проклюнувся. Що ми несемо? Звичайно ж, КОКО!», – коментує роботу Владислав Войцеховскі, Creative Director VERTIGO.

Пересічному споживачу важко пригадати картку, яка його вразила, адже ринок заполонили три кольори: срібний, золотий та чорний. Чим виділитись? Сміливістю, вважають в агенції. Бути не як усі, але водночас — близьким по сприйняттю для кожного.

Команда проекту:

 

Форвард Банк

  • Оксана Конюшко — Начальник управління розробки продуктів
  • Вікторія Жежера — Керівник проєктів та програм управління маркетингу

Агенція VERTIGO

  • Максим Бичок — CEO/Co-owner
  • Денис Мартинов — Managing Director
  • Кирил Тишкевич — Development Director
  • Владислав Войцеховскі — Creative Director
  • Дар’я Охотнік —  Account Manager
  • Катя Корнєва — Creative Copywriter
  • Макс Балашов — Head of Art
  • Марк Кушнеренко — Art Director
  • Марія Пащенко — Designer
  • Павло Заруднєв — Motion Designer

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Директор по аналитике PRIME Group проанализировал состояние рынка украинской наружки

Игорь Лазарев, директор по аналитике PRIME Group, участник техкома Индустриального комитета наружной рекламы, анализирует состояние рынка украинской наружки на данный ...

Canyon

Ідентичність, що приваблює молоде покоління: Canyon презентує оновлений бренд

Canyon, виробник мобільних аксесуарів, комп’ютерної техніки та носимих пристроїв, що динамічно розвивається, представляє споживачам новий фірмовий стиль, логотип та салоган. ...

интервью с основателями агентства Brain Tankинтервью с основателями агентства Brain Tank

Как был придуман маркетинг жилой недвижимости в Киеве: интервью с основателями агентства Brain Tank

В 2000-х годах Евгений Миронюк и Андрей Франчук стояли у истоков бренда «Новопечерские Липки». Тогда была разработана система продвижения жилых ...

Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

Нещодавно українська брендингова агенція Y agency отримала золото на Міжнародному фестивалі реклами White Square в номінації Change for Good / ...

Морган Фрімен озвучив документальний фільм про пластик, що «живе» в океані

Короткий документальний фільм «Life Below Water» від ООН, Google та Tribeca Enterprises розповідає про нового мешканця океанських глибин.

Агенція BBH пропонує віртуальний коучинг від сера Джона Хегарті

Кінематографічна VR-платформа агенції BBH пропонує всім віртуальний коучинг від легенди рекламної індустрії сера Джона Хегарті.