«Дзеркальне гоління» от Nebo ideas agency и ARKO MEN

Агентство креативных идей Nebo создало подарочные наборы для бренда ARKO MEN.

В скором времени на полках магазинов появятся подарочные наборы от ARKO MEN под названием «Дзеркальне гоління». Они называются так неспроста – все дело в лицевой части бокса. Агентство Nebo ideas agency слегка видоизменило 60-летний логотип компании и сделало его хипстерским: команда увеличила бороду бренд-героя и выполнила ее в виде зеркальной поверхности.

«Дзеркальне гоління» от Nebo ideas agency и ARKO MEN

Это сделало из подарочного набора абсолютно функциональный аксессуар, с помощью которого теперь бриться можно где угодно.

«Дзеркальне гоління» от Nebo ideas agency и ARKO MEN

Был разработан дизайн восьми подарочных наборов. Для них Nebo ideas agency подобрало 4 разных цвета, которые подыгрывают цветам бренда. Особое внимание уделялось шрифту и выполненном в виде полукруга названию набора.

«Дзеркальне гоління» от Nebo ideas agency и ARKO MEN

Все это не отпугнет привычную для бренда аудиторию, но при этом обратит на себя внимание молодежи. Теперь ARKO MEN с одной полки смогут одновременно взять и внук, и его дед.

В канву технической информации на обратной стороне набора креативщики добавили немного юмора, поэтому одна из фраз звучит так: «Щоб Ваші щоки не горіли й не палали, ми зробили гель з охолоджуючим ефектом».

Так что с этого момента больше не нужно ждать специального повода, чтобы купить подарочный набор. «Дзеркальне гоління» — это must have на каждый день.


А также предлагаем вам ознакомиться с постоянной рубрикой «Nebo на культурній орбіті», в которой команда Nebo ideas agency делится подборкой актуальных и часто неожиданный культурных трендов за месяц.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реп-виконавиця alyona alyona стала голосом орфанних пацієнтів в Україні

Орфанні хвороби — рідкісні хвороби. Ці захворювання мають тяжкий і хронічний перебіг, призводять до інвалідності, а також супроводжуються зниженням якості ...

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

Кейс AIR Brands: інфлюенсери про відповідальне ставлення до тварин і гру для дітей від Happy Paw і Purina

Діти часто мріють про собаку, але не всі усвідомлюють, що тварина — це не тільки радість, а й відповідальність. Бренд ...

PRIME Group нагородить найсміливішу OOH-кампанію на КМФР-2021

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group вручить нагороду «За сміливість» авторам неординарної та запальної кампанії, що буде подана на конкурс Out ...

Creative Digest CIAU. Випуск #034

Новини Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Можливості для студентів і молодих креаторів. Новий онлайн-інструмент від Depositphotos. Та нова добірка книг ...

«Май повагу до тітоньки», – каже реклама філіппінської мережі пекарень Julie’s

Події ролика для мережі пекарень Julie’s розгортаються у спортзалі, де немолоді тітоньки спокійно вправляються собі перед дзеркалом.