«Дзеркальне гоління» от Nebo ideas agency и ARKO MEN

Агентство креативных идей Nebo создало подарочные наборы для бренда ARKO MEN.

В скором времени на полках магазинов появятся подарочные наборы от ARKO MEN под названием «Дзеркальне гоління». Они называются так неспроста – все дело в лицевой части бокса. Агентство Nebo ideas agency слегка видоизменило 60-летний логотип компании и сделало его хипстерским: команда увеличила бороду бренд-героя и выполнила ее в виде зеркальной поверхности.

«Дзеркальне гоління» от Nebo ideas agency и ARKO MEN

Это сделало из подарочного набора абсолютно функциональный аксессуар, с помощью которого теперь бриться можно где угодно.

«Дзеркальне гоління» от Nebo ideas agency и ARKO MEN

Был разработан дизайн восьми подарочных наборов. Для них Nebo ideas agency подобрало 4 разных цвета, которые подыгрывают цветам бренда. Особое внимание уделялось шрифту и выполненном в виде полукруга названию набора.

«Дзеркальне гоління» от Nebo ideas agency и ARKO MEN

Все это не отпугнет привычную для бренда аудиторию, но при этом обратит на себя внимание молодежи. Теперь ARKO MEN с одной полки смогут одновременно взять и внук, и его дед.

В канву технической информации на обратной стороне набора креативщики добавили немного юмора, поэтому одна из фраз звучит так: «Щоб Ваші щоки не горіли й не палали, ми зробили гель з охолоджуючим ефектом».

Так что с этого момента больше не нужно ждать специального повода, чтобы купить подарочный набор. «Дзеркальне гоління» — это must have на каждый день.


А также предлагаем вам ознакомиться с постоянной рубрикой «Nebo на культурній орбіті», в которой команда Nebo ideas agency делится подборкой актуальных и часто неожиданный культурных трендов за месяц.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MEGOGO

MEGOGO виповнилось 9 років: підсумки та аналіз 2020 року

MEGOGO відсвяткував своє 9-річчя. Завдяки сміливим інноваційним рішенням та стрімкому росту компанія стала одним із найбільших медіасервісів Східної Європи. Із ...

В Instagram запустили інтерактивний проєкт про камінг-аут «Неочікувані сторіз»

В Instagram запустили інтерактивний проєкт про камінг-аут «Неочікувані сторіз»

Три герої — гей, лесбійка та бісексуалка, — в сторіз вперше розказують про свою сексуальну орієнтацію. Користувачі можуть обрати власний ...

Чорна П’ятниця в Projector: відеобібліотека зі знижкою 50%

Чорна П’ятниця в Projector: онлайн-школа пропонує річну підписку на відеобібліотеку зі знижкою 50%

Онлайн-школа Projector пропонує річну підписку на свою відеобібліотеку зі знижкою 50% до Чорної П‘ятниці. Оформити доступ до контент-бази за акційною ціною можна лише 27 ...

У В’єтнамі ЮНІСЕФ робить вуличні урни з мотоциклів

ЮНІСЕФ та агенція Happiness Saigon абсолютно серйозно запросили людей перетворити свої мотоцикли на вуличні урни, щоб перехожі могли викидати туди сміття.

Google створила нескінченний генератор пісні Bad Guy Біллі Айліш з 15000 каверів

Infinite Bad Guy віддає належне треку, який набрав вже понад мільярд переглядів і зібрав навколо себе цілу спільноту виконавців.

Щасливі бути разом. ЦУМ презентує новорічні вітрини

ЦУМ Київ вже традиційно відкриває новорічний сезон у Києві презентацією святкових вітрин, які цьогоріч присвячені темі «Щасливі бути разом». Головна ...