Дизайн&SMM. Як виділити свій бренд у соцмережах

9 липня 2020 року з 18.00 до 20.00 відбудеться онлайн-лекція «Дизайн&SMM. Як виділити свій бренд у соцмережах».

Про що буде лекція?

SMM — це не про красиві картинки. Це також і канал, через який бренд взаємодіє на усіх етапах воронки продажів. Канал, через який компанії намагаються спілкуватися зі споживачами. Тому дизайн допомагає виділитися серед конкурентів і закріпити певний образ вашого бренда у свідомості споживача.

Про спікера

Аліна Мамонтова — Team Lead of Design у SODA. Працювала з такими проєктами: SAGA Development, SWEET TV, HIPP, OOH, Киевстар, MasterCard, He for She (UN Women Ukraine), Royal Canin, IT Enterprise, Borjomi.

Аліна розповість про дизайн у SMM, для чого потрібен гайдлайн та як завдяки фірмовому стилю можно виділити бренд у соцмережах. Розбере реальні кейси та поділиться візуальним рішенням для соцмереж компанії.

Програма лекції:

  • Для чого потрібен дизайн у SMM? Як дизайн впливає на людей?
  • Дизайн-стратегія в SMM. Гайдлайни;
  • Ефективний і неефективний дизайн;
  • Глобальні тренди дизайну і їхній вплив на SMM;
  • Візуальні рішення для соцмереж (IGTV, маски і т.ін.);
  • Де і чим надихатися? Розбір реальних кейсів, референсів.

Для кого?

Лекція буде цікавою маркетологам, SMM-менеджерам, власникам бізнесу і початківцям-дизайнерам.

Реєстрація тут: https://2event.com/events/1858580

Фото в заголовку: Доменіко Лойя, https://unsplash.com/

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

BT & Emma Hewitt directed by Histibe 004-1

Український режисер реалізував зйомки музичного кліпу в трьох країнах під час карантину

Зйомки музичних кліпів під час карантину наповнили музикантів новими викликами, яких ніхто не очікував. Але це змусило їх мислити більш ...

Libresse-Body-Form-WombStories-Hero

«Табу слабшають, коли ми відкрито та відверто спілкуємося»: інтерв’ю з бренд-менеджеркою Libresse

З 2016 року бренд Libresse створює та запускає кампанії, спрямовані на руйнування стереотипів і заборон, пов’язаних із жіночою інтимною зоною. ...

Ребрендинг Blockbuster Mall от Nebo ideas agency

Пока из-за карантина торгово-развлекательные центры не работали, Nebo ideas agency работало над айдентикой для торгово-развлекательного центра Blockbuster Mall. Перед агентством ...

Японський креатор створює пейзажі з масок та хатніх речей

Починаючи з 2011 року, японський креатор Тацуя Танака щодня створює крихітну сценку з повсякденного життя для свого «календаря мініатюр».

Креативна Практика покаже цикл лекцій «Основи дизайну» в «Планета Кіно»

Цикл лекцій «Основи дизайну» від Креативної Практики — це двогодинна подорож у царину графічного дизайну. В рамках показу — питання ...

Беремо і робимо. Комунікаційний перезапуск ПриватБанку

ПриватБанк — банк, який багато в чому перший. Наприклад, першим у світі зробив цифрові обкладинки для карток, першим в України надав можливість персоналізувати картки, ...