Дизайн&SMM. Як виділити свій бренд у соцмережах

9 липня 2020 року з 18.00 до 20.00 відбудеться онлайн-лекція «Дизайн&SMM. Як виділити свій бренд у соцмережах».

Про що буде лекція?

SMM — це не про красиві картинки. Це також і канал, через який бренд взаємодіє на усіх етапах воронки продажів. Канал, через який компанії намагаються спілкуватися зі споживачами. Тому дизайн допомагає виділитися серед конкурентів і закріпити певний образ вашого бренда у свідомості споживача.

Про спікера

Аліна Мамонтова — Team Lead of Design у SODA. Працювала з такими проєктами: SAGA Development, SWEET TV, HIPP, OOH, Киевстар, MasterCard, He for She (UN Women Ukraine), Royal Canin, IT Enterprise, Borjomi.

Аліна розповість про дизайн у SMM, для чого потрібен гайдлайн та як завдяки фірмовому стилю можно виділити бренд у соцмережах. Розбере реальні кейси та поділиться візуальним рішенням для соцмереж компанії.

Програма лекції:

  • Для чого потрібен дизайн у SMM? Як дизайн впливає на людей?
  • Дизайн-стратегія в SMM. Гайдлайни;
  • Ефективний і неефективний дизайн;
  • Глобальні тренди дизайну і їхній вплив на SMM;
  • Візуальні рішення для соцмереж (IGTV, маски і т.ін.);
  • Де і чим надихатися? Розбір реальних кейсів, референсів.

Для кого?

Лекція буде цікавою маркетологам, SMM-менеджерам, власникам бізнесу і початківцям-дизайнерам.

Реєстрація тут: https://2event.com/events/1858580

Фото в заголовку: Доменіко Лойя, https://unsplash.com/

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Щасливі бути разом. ЦУМ презентує новорічні вітрини

ЦУМ Київ вже традиційно відкриває новорічний сезон у Києві презентацією святкових вітрин, які цьогоріч присвячені темі «Щасливі бути разом». Головна ...

Альфа-Банк разом з агенцією Bickerstaff.666 видали інструкцію із застосування: як врятувати 2020 рік

Альфа-Банк та агенція Bickerstaff.666 видали інструкцію із застосування: як врятувати 2020 рік

За всіма відчуттями 2020 рік, як вічне колесико загрузки, яке крутиться, та ніяк не грузиться, до якого додали: епідемію, карантин, ...

Dentsu Ukraine: 67% рекламодавців планують використовувати аналітику даних для поліпшення споживчого сервісу

Як розвиватиметься бізнес після 2020: опитування dentsu Ukraine

Комунікаційна група dentsu Ukraine провела опитування серед представників маркетингових департаментів на тему «Як буде розвиватися бізнес після 2020: Сервіс. Довіра. ...

Liberty Mutual відтворила у своїй кампанії всі рекламні кліше

«Рекламних кліше існує чимало, і люди про них знають незалежно від того, чи замислюються вони про це», – нагадує креативний директор Goodby Silverstein.

В’язниця, ранчо та вершина гори: Sheba знімає документальні відео про людей та котів

Документальні відео про людей та котів переносять глядачів у стіни виправного закладу, у дім ветерана та на гору, якою піднімається завзята мандрівниця.

Як креативно провести тест-драйв: шість прикладів від переможців Cannes Lions

Серед прикладів того, як можна креативно провести тест-драйв, є і дитина за кермом, і дитячі коляски для дорослих, і перевірка на поліграфі.