Дизайн&SMM. Як виділити свій бренд у соцмережах

9 липня 2020 року з 18.00 до 20.00 відбудеться онлайн-лекція «Дизайн&SMM. Як виділити свій бренд у соцмережах».

Про що буде лекція?

SMM — це не про красиві картинки. Це також і канал, через який бренд взаємодіє на усіх етапах воронки продажів. Канал, через який компанії намагаються спілкуватися зі споживачами. Тому дизайн допомагає виділитися серед конкурентів і закріпити певний образ вашого бренда у свідомості споживача.

Про спікера

Аліна Мамонтова — Team Lead of Design у SODA. Працювала з такими проєктами: SAGA Development, SWEET TV, HIPP, OOH, Киевстар, MasterCard, He for She (UN Women Ukraine), Royal Canin, IT Enterprise, Borjomi.

Аліна розповість про дизайн у SMM, для чого потрібен гайдлайн та як завдяки фірмовому стилю можно виділити бренд у соцмережах. Розбере реальні кейси та поділиться візуальним рішенням для соцмереж компанії.

Програма лекції:

  • Для чого потрібен дизайн у SMM? Як дизайн впливає на людей?
  • Дизайн-стратегія в SMM. Гайдлайни;
  • Ефективний і неефективний дизайн;
  • Глобальні тренди дизайну і їхній вплив на SMM;
  • Візуальні рішення для соцмереж (IGTV, маски і т.ін.);
  • Де і чим надихатися? Розбір реальних кейсів, референсів.

Для кого?

Лекція буде цікавою маркетологам, SMM-менеджерам, власникам бізнесу і початківцям-дизайнерам.

Реєстрація тут: https://2event.com/events/1858580

Фото в заголовку: Доменіко Лойя, https://unsplash.com/

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

Передвісники весни: дев’ять велетенських арт-інсталяцій, що занурюють у природу

Білі круки, цифрові квіти та гриби зі стелі – пропонуємо вашій увазі кілька велетенських арт-інсталяцій, які дозволяють хоча б подумки зануритися у природу.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...

День рідкісних захворювань 2021: Як масштабна світлова ініціатива привернула увагу майже 17 млн українців

Кілька років поспіль українські організації та фармацевтичні компанії, що опікуються пацієнтами із рідкісними захворюваннями, реалізують низку проєктів в Україні до ...