SMM — це не про красиві картинки. Це також і канал, через який взаємодіє на усіх етапах воронки продажів. Канал, через який компанії намагаються спілкуватися зі споживачами. Тому дизайн допомагає виділитися серед конкурентів і закріпити певний образ вашого бренда у свідомості споживача.
Про що буде лекція?
Аліна Мамонтова — Team Lead of Design у SODA. Працювала з такими проєктами: SAGA Development, SWEET TV, HIPP, OOH, Киевстар, MasterCard, He for She (UN Women Ukraine), Royal Canin, IT Enterprise, Borjomi.
Аліна розповість про дизайн у SMM, для чого потрібен гайдлайн та як завдяки фірмовому стилю можна виділити бренд у соцмережах. Розбере реальні кейси та поділиться візуальним рішенням для соцмереж компанії.
Програма лекції:
- для чого потрібен дизайн у SMM та як дизайн впливає на людей;
- дизайн-стратегія в SMM, гайдлайни;
- ефективний і неефективний дизайн;
- глобальні тренди дизайну і їхній вплив на SMM;
- візуальні рішення для соцмереж (IGTV, маски і т.ін.);
- де і чим надихатися: розбір реальних кейсів, референсів.
Для кого?
Лекція буде цікава маркетологам, SMM-менеджерам, власникам бізнесу і початківцям-дизайнерам.
Вартість: 200 грн
Для читачів creativity.ua діє знижка 20% по промокоду Creativity_20
Реєстрація тут.
25 червня на другому AIR Influence MeetUp мова піде про успішні кейси, тренди YouTube та актуальні можливості платформи. А також про те, як нестандартний підхід до YouTube-каналу збирає мільйони переглядів і чому YouTube повинен був стати статтею витрат ще вчора.