Два дня до dead-line UADIGITALS 2015

 

сновная цель UADIGITALS 2015 – ознакомить участников с эффективными рекламными кампаниями в интернет и социальных медиа, с главными тенденциями 2015, с инструментами и технологиями, которые приходят на рынок.

 

Участники конференции познакомятся:

 

1) с эффективными инструментами продвижения бизнеса в интернет пространстве

 

2) с методиками построения эффективного диалога с клиентами и партнерами в соц.сетях

 

3) технологиями эффективно продающий сайт и мобильное приложение

 

4) инструментами контроля эффективности цифровых коммуникаций.

 

Среди спикеров программы – агентства, входящие в топ-10 рейтингов эффективности и креативности Украины: Роман Гавриш (Aimbulance), Юрий Гладкий (GRAPE Украина), Мила Крутченко (AdPro), Антон Колесник (VGNC), Владимир Галика (OMD Resolution), Иван Полторацкий (Mediacom), Наталья Тачинская (ISD Group), Дмитрий Панасюк (Starlight Digital Sales). Всего с Вами готовы поделиться своим опытом и наработками 25 ведущих профессионалов отрасли.

 

Вы можете ознакомиться с подробной программой UADIGITALS 2015 на: http://uadigitals.com/

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...