У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді нормальним? Бренд товарів для контрацепції Durex впевнений: повертатися до минулої «нормальності» не варто.

Новий ролик Durex — це своєрідний маніфест, який вперше був опублікований ще на початку травня. Цей маніфест прямо викриває такі ганебні «норми», як сором жінок, які мають з собою презервативи, чи впертість чоловіків, які їх не мають, тому що їм не подобаються «неповні відчуття». Їм байдуже, що презервативи щоденно рятують мільйони людей від хвороб, що передаються статевим шляхом. Durex стверджує, що нинішня криза є унікальним шансом скинути те, що до цих пір вважалося «нормальним». Ніхто не повинен повертатися до «нормального» стану речей, де насправді ми не захищали себе самих і тих, кого кохали.

Ролик Durex буде просуватися у всьому світі через загальнодоступні та платні телеканали, а також соціальні мережі. Кампанія стартуватиме в Італії та Греції, в найближчі тижні охопить Росію та Великобританію. Подальші регіональні запуски кампанії залежатимуть від зняття карантинних обмежень в окремих країнах.

Ролик розробила і випустила агенція Havas London.

Джерело


Читайте також:

Рідлі Скотт запрошує всіх долучатися до створення сіквелу «Життя за один день». Для створення документального фільму людям з усіх куточків світу пропонується записати на камеру фрагмент того дня, який вони проживатимуть 25 липня. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Національний відбір на #ViralCreativeExpress 2021 розпочато

Клуб арт-директорів України ADC*UA запрошує всіх молодих креаторів взяти участь у Національному відборі на європейську програму ADC Europe — #ViralCreativeExpress ...

Сильвестр Сталлоне зніме фільм про братів Кличків

Сильвестр Сталлоне зніме фільм «Брати-легенди», присвячений Віталію та Володимиру Кличкам. Герой серіалу «Роккі» виступить режисером і сценаристом стрічки. Спочатку зйомки ...

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Depositphotos запустив новий онлайн-інструмент для зручної роботи з контентом

Міжнародний фотобанк Depositphotos запустив безкоштовний онлайн-інструмент для автоматичного видалення фонів, який не потребує навичок дизайну. Він працює на базі штучного ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.