У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді нормальним? Бренд товарів для контрацепції Durex впевнений: повертатися до минулої «нормальності» не варто.

Новий ролик Durex — це своєрідний маніфест, який вперше був опублікований ще на початку травня. Цей маніфест прямо викриває такі ганебні «норми», як сором жінок, які мають з собою презервативи, чи впертість чоловіків, які їх не мають, тому що їм не подобаються «неповні відчуття». Їм байдуже, що презервативи щоденно рятують мільйони людей від хвороб, що передаються статевим шляхом. Durex стверджує, що нинішня криза є унікальним шансом скинути те, що до цих пір вважалося «нормальним». Ніхто не повинен повертатися до «нормального» стану речей, де насправді ми не захищали себе самих і тих, кого кохали.

Ролик Durex буде просуватися у всьому світі через загальнодоступні та платні телеканали, а також соціальні мережі. Кампанія стартуватиме в Італії та Греції, в найближчі тижні охопить Росію та Великобританію. Подальші регіональні запуски кампанії залежатимуть від зняття карантинних обмежень в окремих країнах.

Ролик розробила і випустила агенція Havas London.

Джерело


Читайте також:

Рідлі Скотт запрошує всіх долучатися до створення сіквелу «Життя за один день». Для створення документального фільму людям з усіх куточків світу пропонується записати на камеру фрагмент того дня, який вони проживатимуть 25 липня. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Кіно, спорт та цькування: п’ять прикладів креативного використання GIF-зображень

Ці кампанії з архівів The Work є наочним прикладом креативного та ефективного використання GIF-зображень, популярність яких за час локдауну лише зросла.

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

У вівторок, 19 січня, на молодіжному каналі MEGOGO LIVE відбудеться показ першої частини соціального проєкту «Країна сонячних зайчиків», над виробництвом ...

Книга про предметний дизайн

Вийшла перша українська книга про предметний дизайн — PRODUCT DESIGN in Ukraine

В Україні вийшла перша книга про предметний дизайн «PRODUCT DESIGN in Ukraine / Предметний дизайн в Україні. Меблі, освітлення, декор». ...

«Приват24» привів Святого Миколая в кожен дім через смартфон

Новорічні свята — найчарівніший час! Цього року вперше українців привітав зі святами цифровий Святий Миколай. ПриватБанк разом із Visa подарував ...

X-Ray Marketing Awards X-Ray Marketing Awards 

MMR продовжує приймати анкети для участі в X-Ray Marketing Awards

Минулий рік зруйнував усі плани, змусив подивитися на світ інакше, відкрив нові сторони бізнесу. Брифи стали неважливими. Тепер основний виклик ...

Курка чи яйце? Мережа Systeme U подорожує назад у часі, щоб з’ясувати, що ж було раніше

В своїй новій рекламній кампанії французька мережа супермаркетів Systeme U вирішила з гумором розглянути питання «курка чи яйце?»