У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді нормальним? Бренд товарів для контрацепції Durex впевнений: повертатися до минулої «нормальності» не варто.

Новий ролик Durex — це своєрідний маніфест, який вперше був опублікований ще на початку травня. Цей маніфест прямо викриває такі ганебні «норми», як сором жінок, які мають з собою презервативи, чи впертість чоловіків, які їх не мають, тому що їм не подобаються «неповні відчуття». Їм байдуже, що презервативи щоденно рятують мільйони людей від хвороб, що передаються статевим шляхом. Durex стверджує, що нинішня криза є унікальним шансом скинути те, що до цих пір вважалося «нормальним». Ніхто не повинен повертатися до «нормального» стану речей, де насправді ми не захищали себе самих і тих, кого кохали.

Ролик Durex буде просуватися у всьому світі через загальнодоступні та платні телеканали, а також соціальні мережі. Кампанія стартуватиме в Італії та Греції, в найближчі тижні охопить Росію та Великобританію. Подальші регіональні запуски кампанії залежатимуть від зняття карантинних обмежень в окремих країнах.

Ролик розробила і випустила агенція Havas London.

Джерело


Читайте також:

Рідлі Скотт запрошує всіх долучатися до створення сіквелу «Життя за один день». Для створення документального фільму людям з усіх куточків світу пропонується записати на камеру фрагмент того дня, який вони проживатимуть 25 липня. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Arriba! придумали «пазлтеллінг» для DoDo

Стартувала рекламна кампанія українського виробника пазлів DoDo Toys. Задачу комунікаційної стратегії для закріплення на західному ринку, зокрема, на Amazon, вирішувала ...

Golem_SEfilm_production_stills

The New York Times визнав фільм українського продакшну одним із найстрашніших

Напередодні Хелловіну The New York Times включив фільм «Голем» українського продакшну SE film production до своєї добірки 13-ти найстрашніших фільмів, ...

Creative_Digest_2020_fin_TEMPLATE_Halloween_creativity_ua_mainpageCreative_Digest_2020_fin_TEMPLATE_Halloween_creativity_ua_post&banner

Creative Digest CIAU. Випуск #013

А чи знали ви, що майже 99% гарбузів, що продаються перед Хелловіном, використовуються для створення ірландських «ліхтарів Джека»? Коли світ ...

У жовтні Rozetka запускає власну марку техніки RZTK візуальний стиль якої розробили Fedoriv Agency

Техніку RZTK розробляє європейська компанія спільно з корейськими інженерами на заводах Китаю. Уже зараз у виробництво запущені дрібна побутова техніка, ...

SHOTS и No Stars остановили мир в ролике для «Киевстара»

Креативное агентство SHOTS стало партнером национального мобильного оператора «Киевстар» и уже запустило первую рекламную кампанию. Стас Качановский, креативный директор SHOTS: ...

Якими були б Google Карти 200 років тому: проєкт відтворення історичного вигляду міст

Онлайн-карта з відкритим кодом дозволяє побачити з висоти пташиного польоту та у режимі перегляду вулиць, як з часом змінювалися американські міста.