Дозволи на вивіски в Києві: шляхи до вирішення болючого питання

В заході взяли участь керівник Управління Артем Біденко, представники КП “Київреклама”, представники Асоціації зовнішньої реклами України, керівник робочої групи з інформаційних вівісок при комісії з питань інформаційної політики Київради Жанна Домрацька, власники компаній, що володіють вивісками, юристи та журналісти.

Обговорення було непростим, підприємці обурені великою кількістю відмов та складністю отримання дозволу на рекламну вивіску або паспорту на інформаційну вивіску. Вислухавши аргументи учасників круглого столу, Управління з питань реклами винесло на обговорення наступну концепцію реформування цієї сфери:

– перехід на заявочний (деклараційний) принцип оформлення вивісок до 3 кв.м.: заявник залишає заявку на сайті, додаючи до неї фотографії, оплачує в банку плату за адміністративну послугу, і може розміщати вивіску. Факт оплати є фактично дозволом до розміщення.
– у випадку виявлення контролюючими органами порушень законодавства, норм техніки безпеки тощо – власник сплачує великий штраф (не менше 20 тисяч грн).
– розробляються рекомендаційні правила щодо вивісок, оформлення вітрин та фасадів тощо, як це зроблено у Львові, і які мають діяти щодо всіх нових вивісок, і поступово вводяться в дію для існуючих об’єктів.

Учасникам круглого столу було запропоновано:
– надати свої пропозиції, в тому числі нормативного характеру, в робочу групу при депутатській комісії;
– надати пропозиції щодо озвученої концепції, в тому числі щодо ефективного застосування правил вивісок – можливо, в якості громадського контролю.

Круглий стіл засвідчив, що насправді існує дві протилежних проблеми в цій сфері. Перша – це складна процедура, яка провокує корупцію на низовому рівні і протирічить правилам ринкової конкуренції. Друга – це захаращеність міста вивісками і небажанная підприємців слідувати правилами урбаністики та грамотного оформлення фасадів. Повна легалізація всіх вивісок, без логічних та простих правил, призведе до того, що будь-який власник бізнесу намагатиметься якомога голосніше “прокричати”: Ось мій магазин, ідіть всі сюди!

Тож необхідно знайти прості і логічні правила, які дозволять контролювати зовнішній вигляд вулиць, і стануть базисом для повної автоматизації реєстрації вивісок.

Ірина Кузнєцова

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...