Дозволи на вивіски в Києві: шляхи до вирішення болючого питання

В заході взяли участь керівник Управління Артем Біденко, представники КП “Київреклама”, представники Асоціації зовнішньої реклами України, керівник робочої групи з інформаційних вівісок при комісії з питань інформаційної політики Київради Жанна Домрацька, власники компаній, що володіють вивісками, юристи та журналісти.

Обговорення було непростим, підприємці обурені великою кількістю відмов та складністю отримання дозволу на рекламну вивіску або паспорту на інформаційну вивіску. Вислухавши аргументи учасників круглого столу, Управління з питань реклами винесло на обговорення наступну концепцію реформування цієї сфери:

– перехід на заявочний (деклараційний) принцип оформлення вивісок до 3 кв.м.: заявник залишає заявку на сайті, додаючи до неї фотографії, оплачує в банку плату за адміністративну послугу, і може розміщати вивіску. Факт оплати є фактично дозволом до розміщення.
– у випадку виявлення контролюючими органами порушень законодавства, норм техніки безпеки тощо – власник сплачує великий штраф (не менше 20 тисяч грн).
– розробляються рекомендаційні правила щодо вивісок, оформлення вітрин та фасадів тощо, як це зроблено у Львові, і які мають діяти щодо всіх нових вивісок, і поступово вводяться в дію для існуючих об’єктів.

Учасникам круглого столу було запропоновано:
– надати свої пропозиції, в тому числі нормативного характеру, в робочу групу при депутатській комісії;
– надати пропозиції щодо озвученої концепції, в тому числі щодо ефективного застосування правил вивісок – можливо, в якості громадського контролю.

Круглий стіл засвідчив, що насправді існує дві протилежних проблеми в цій сфері. Перша – це складна процедура, яка провокує корупцію на низовому рівні і протирічить правилам ринкової конкуренції. Друга – це захаращеність міста вивісками і небажанная підприємців слідувати правилами урбаністики та грамотного оформлення фасадів. Повна легалізація всіх вивісок, без логічних та простих правил, призведе до того, що будь-який власник бізнесу намагатиметься якомога голосніше “прокричати”: Ось мій магазин, ідіть всі сюди!

Тож необхідно знайти прості і логічні правила, які дозволять контролювати зовнішній вигляд вулиць, і стануть базисом для повної автоматизації реєстрації вивісок.

Ірина Кузнєцова

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія Apple створила кумедний мініфільм про віддалену роботу

Apple створила сиквел до ролика «The Underdogs», який показує чимало моментів, добре знайомих всім, кому останнім часом доводилося працювати дистанційно.

Рейтинг медіа агентств України відповідно до медіа бюджетів

Всеукраїнська рекламна коаліція представляє Рейтинг медіа агентств України відповідно до медіа бюджетів (білінгів) за 2019 рік Мета рейтингу – показати ...

45-метрові декорації та зйомка одним кадром: як Ajax Systems знімали новий продуктовий ролик

На жаль, Супермена немає, а Робокоп — вигадка. На щастя, маємо реального супергероя, який щодня протистоїть вогню, воді та злочинному ...

Фонд поддержки МСБ PRIME Group превысил 10 миллионов гривен

Оператор наружной рекламы PRIME Group оказал маркетинговую помощь украинским компаниям, бизнес которых пострадал от разрушительного влияния пандемии COVID-19. В рамках ...

Нова кампанія для бренду морозива Monaco від креативного агентства banda

У бренду морозива Monaco є ціла купа незаїжджених смаків. Так виникла ідея — донести, що морозиво Monaco зі своїми неочікуваними ...

Burger King за допомогою малюнків нагадав публіці, якою є зона покриття кожного ресторану

Споживачам було запропоновано створити власну інтерпретацію тих геометричних фігур, які утворює зона покриття кожного ресторану.