"Достоинство сильнее лени»

В этом году фестиваль погрузился в Восток. Слоган “Достоинство сильнее лени” был выбран не случайно. По задумке организаторы хотели стимулировать творческих людей развиваться и делать качественные работы, которые бы помнили целые поколения. Они призывали помнить о своих великих предках, живших на Востоке, – Омаре Хайяме, Алишере Навои и других.

Слоган фестиваля задал и антураж. В Кыргызском драматическом театре можно было встретить ходулистов, восточных красавиц и мудрецов-предсказателей. Там же можно было отведать вкусные восточные сладости. Партнеры мероприятия в этом году тоже творчески подошли к оформлению своих промо-уголков: можно было полежать на кровати в будуаре, посидеть на топчане, отведав фирменные печенья, сфотографироваться с Буддой и йогом. А также можно было погостить в брендированном шатре и за чашкой чая поговорить о творчестве и развитии рекламного рынка Азии.

Украинским медиа партнером выступила компания «ORT Media»

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...