• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Люди

Дослідження ставок промоперсоналу 2025: значні зміни за чотири роки

16 Квітня, 2025
Час прочитання: 2 хв.
A A
Дослідження ставок промоперсоналу 2025: значні зміни за чотири роки
Share on FacebookShare on Twitter

Попередній аналіз оплати праці промоперсоналу ми опублікували у 2021 році. Тоді оцінка охоплювала динаміку шести непростих років, коли до вже звичного для України режиму турбулентності додалася пандемія COVID-19. Та попри всі виклики, ми продовжуємо працювати і тримати руку на пульсі. Дослідження оплати праці промоперсоналу роблять ринок маркетингових послуг прозорішим, конкуренцію — чеснішою, а клієнтські бюджети — прогнозованими.

Зрозуміло, що витрати на оплату праці тісно пов’язані із загальним станом ринку маркетингових сервісів. Останні три роки були надзвичайно складними для галузі, оскільки повномасштабна війна суттєво змінила реальність. Детальніше про підсумки та прогнози ринку ми писали у січні, й наші експерти зазначали дефіцит кадрів.

Усі ці фактори — три роки війни, скорочення активності клієнтів, зміна бюджетів та поведінки споживачів, специфіка проведення акцій та найму персоналу — суттєво вплинули на оплату праці.

Як завжди, дослідження було зроблено за чотирма блоками: польовий персонал, кадри з додатковими кваліфікаціями, мерчандайзери та супервайзери.

Блок 1. Промоутери і консультанти

Промоутери, які працюють на вулицях, роздаючи зразки продукції та листівки, заробляють 233-261 грн. за годину, а взимку — 265-296 грн., що майже у півтора рази перевищує показники 2021 року. Всі суми включають податки у розмірі 58,4% до виплати «на руки».

Бренд-експерти в магазинах отримують 292-331 грн. за годину, а в закладах HoReCa — 502-585 грн., враховуючи всі податки. Консультанти у торговельних мережах заробляють 295-341 грн., а персонал із особливими вимогами до зовнішності, освіти чи навичок — 426-467 грн. за годину, з урахуванням податків.

Загалом ставки промоутерів і консультантів зросли на 97–180%. Найменші зміни відбулися в оплаті консультантів кафе та ресторанів, а найбільші — у консультантів у магазинах. Як і раніше, коефіцієнт вищої оплати у святкові та вихідні дні становить 1,5–2.

Блок 2. Спеціальний персонал

Сегмент «спецперсоналу» включає хлопців і дівчат із певними акторськими навичками, які працюють аніматорами, моделями, таємними покупцями тощо. Аніматори отримують на руки 843–962 грн за годину, моделі — 1502–1700 грн погодинної ставки, а тариф таємних покупців становить 330-341 грн. з урахуванням податків. Найбільша динаміка у порівнянні з 2021 роком спостерігається у шоперів: їхня зарплатня зросла майже вдвічі з 2021 роком. Ставки моделей змінилися на 80–90%, аніматорів — на 84–97%.

Блок 3. Мерчандайзери

На відміну від промоутерів, мерчандайзери отримують щомісячну оплату плюс бонуси за виконання плану та дотримання стандартів. Місячна зарплата становить 25762-29576 грн., залежно від регіону та статусу магазину з урахуванням податків. Разом із бонусами це становить 28551-34805 грн. Динаміка зростання оплати в цьому сегменті складає 73–81%.

Блок 4. Супервайзери

Супервайзери займають ключову позицію в організації та контролі промоакцій. Вони координують роботу промо-персоналу, забезпечують дотримання стандартів та швидко вирішують будь-які оперативні питання. Новітні дані демонструють суттєве зростання їхніх ставок, що свідчить про високий попит на їх професійні навички.

Супервайзери без автомобіля. Спеціалісти, які керують івентами без використання автомобіля, отримують за п’ять годин робочого дня, у середньому, враховуючи податки, від 3256 грн. у регіонах, до 3761 грн. – у Києві та Львові. За відвідування торгових точок (також п’ять годин на день) ставки варіюються від 1573 до 3303 грн., залежно від регіону та кількості магазинів.

Супервайзери з автомобілем. Супервайзери, які працюють із автомобілем, отримують трохи вищі ставки. За стандартний п’ятигодинний робочий день на івентах компенсація складає від 3902 грн до 4454 грн. з урахуванням податків. Крім того, керування промо-акціями у магазинах оплачується в діапазоні від 2478 грн до 3994 грн, причому розмір виплат залежить від регіональної специфіки та кількості торгових точок.

Загалом, динаміка оплати супервайзерів зросла на 110–180% порівняно з 2021 роком. Варто зазначити, що ця категорія є найбільш затребуваною, і де відчувається суттєва нестача кваліфікованих кадрів.

Повний звіт цінового дослідження ставок промоперсоналу доступний тільки учасникам асоціації МАМІ та їх клієнтам.

ВИСНОВКИ

Сталий приріст: Всі категорії промоперсоналу демонструють поступовий, але сталий приріст мінімальних, середніх та максимальних ставок за періоди. Така динаміка свідчить про системні зміни на ринку роботи, пов’язані із інфляцією, дефіцитом кадрів, збільшенням вартості життя. Як наслідок, що роботодавці кардинально переглядають політику оплати праці для залучення й утримання спеціалістів у складних ринкових умовах.

Адаптація бюджетів: Враховуючи зростання ставок, клієнтам варто адаптувати бюджети до реальних умов.

Зростання попиту на спеціалістів: Суттєве підвищення ставок свідчить про високий попит на працівників у всіх категоріях промоперсоналу. Особливо це помітно в категорії супервайзерів, яка є критичною для організації робіт та оптимізації процесів.

Експерти прогнозують, що 2025 рік є роком короткострокового планування та обережного оптимізму. Дотримуючись цієї стратегії, ми сподіваємося, що глобальні негаразди незабаром закінчаться, а галузь почне обережно впроваджувати оптимістичні сценарії.

Теги: дослідженнякадрипромо

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Дослідження тенденцій 2024 в управлінні маркетинговими комунікаціями
Аналітика

Дослідження тенденцій 2024 в управлінні маркетинговими комунікаціями

13 Грудня, 2024

Factum Group Ukraine у партнерстві з Всеукраїнською рекламною коаліцією оприлюднили результати дослідження «Тенденції 2024 в управлінні маркетинговими комунікаціями». Дослідження проводилося у вересні-листопаді 2024 року серед маркетинг-директорів, інших представників відділів маркетингу...

Читати даліDetails

В Україні створили платформу, що боротиметься з прокрастинацією вебдизайнерів

Український інститут втретє запускає конкурс на участь у програмі системної підтримки міжнародної промоції українського кіно proMOTION

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

27 Травня, 2025
Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?
Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025
“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.