• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

26 Травня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19
Share on FacebookShare on Twitter

Агенція Buzzfactory Ukraine опублікувала дослідження глобальних трендів в області маркетингу впливу під час кризи, яку викликала епідемія COVID-19.

Під час кризи, коли у людей поганий настрій та є потреба в позитивних емоціях, вони все більше звертають увагу та слідкують за лідерами думок, які викликають довіру. Відбувається зміщення фокусу уваги з класичної діджитальної реклами до маркетингу впливу та блогерів. Тому колаборації з ними виходять на перший план. Згідно зі статистикою, 80% інфлуенсерів відзначають збільшення рівня залученості від своїх підписників від початку карантину. Лідери думок відіграють у цей період важливу роль, закликаючи своїх читачів залишатися вдома, підтримувати соціальне дистанціювання, вживати запобіжні заходи, уникати натовпу тощо.

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Серед ключових трендів в області маркетингу впливу наразі варто відзначити:

Челенджі як спосіб боротьби з нудьгою

Запущена рекордна кількість челенджів будь-якого характеру, починаючи від соціальних челенджів щодо допомоги лікарям та хворим, закінчуючи спортивними. Челенджі в соціальних мережах допомагають людям боротися з поганим настроєм, спілкуватись, дивитись на ситуацію, що склалася, з гумором та розважатися. Серед найпопулярніших —  #pillowchallenge, коли дівчата (а інколи й хлопці) публікують фото з подушкою замість вечірньої сукні. Або ж флешмоб #fliptheswitch, що набрав популярності у TikTok та Instagram, з парними перевдяганнями. Його підтримали такі зірки, як Дженіфер Лопес, Мерая Кері, американська сенаторка Елізабет Уоррен, Настя Каменських і Потап, Володимир Дантес і Надя Дорофєєва та інші.

Прямі ефіри

Блогери розповідають про те, як проводять свій карантин. Зірки влаштовують живі концерти. Фітнес-тренери організовують прямі ефіри з тренуваннями. Психологи консультують, як залишатися у гармонії під час кризи. В майбутньому прогнозується, що такі ефіри у соціальних мережах будуть використовуватися деякими сегментами бізнесу як інструмент прямих продажів.

Вектор популярності категорій інфлуенсерів змістився

Зростуть категорії блогерів тематики food, тому що люди почали більше готувати вдома, рідше замовляти їжу в ресторанах та кафе, та далеко не одразу почнуть ходити у заклади харчування після завершення карантину. Також зростає популярність фітнес- та бьюті-інфлуенсерів. Багато хто, незважаючи на відкриття салонів краси, все ще боїться робити манікюр або фарбуватися поза домом. Щодо тих інфлуенсерів, які втратять свою популярність на найближчі півроку, — тревел-блогери та фотографи. Подорожувати буде складно, фотографії з різних куточків світу поки що будуть викликати скоріше ностальгію.

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19
Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

«З моєї точки зору, індустрія маркетингу впливу в пострадянських країнах має величезний потенціал для зростання. Ринок повільно, але вірно структурується, вибудовуючи вертикаль індустрії між спеціалізованими digital-PR агенціями, спеціалізованими медіаагенціями, агенціями по просуванню блогерів і блогер- платформами. Якщо ми проаналізуємо ринок Європи і США, то побачимо, що майбутнє маркетингу впливу в усьому світі буде залежати від технологій і від аналізу даних аудиторії блогерів.

Після пандемії COVID-19 бренди почнуть приділяти каналу маркетингу впливу ще більшу уваги, адже світ вже не буде таким як раніше: багато хто з нас буде уникати великої кількості соціальних контактів, рівень спілкування та активності у соціальних мережах буде зростати протягом всього 2020 року. Через таку концентрацію бренди будуть рекламувати переваги своїх продуктів за допомогою інфлуенсерів», — коментує виконавча директорка Buzzfactory Ukraine Марина Бахмат.

Повну версію дослідження глобальних трендів маркетингу впливу під час кризи ви можете завантажити за посиланням.


Також пропонуємо вам поглянути на рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2019 рік.

Теги: інфлюенсерикоронавірускреативринки та дослідження

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.