XIII рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2019 рік

МАМІ щорічно формує Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів, починаючи з 2008 року. Як і завжди, дослідження ґрунтуються на анкетах агенцій, які було підтверджено Формою фінансового звіту та незалежним аудитом. Загалом у XIII Рейтингу взяли участь 25 агентств-членів МАМІ.

Загальна картина

XIII Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2019 рік показав, що стратегія розвитку компанії визначає фінансовий успіх, навіть коли ринок доволі стриманий. Якщо брати динаміку на рівні агенцій-учасників рейтингу, то 22 агентства, які взяли участь в обох дослідженнях 2018 та 2019, показали зростання на 38% та заробили разом 2 433 млн грн. Активна взаємодія з рекламодавцями, креативні та інноваційні пропозиції, розширення видів основних послуг, ставка на кваліфікований персонал — ось головні секрети перемоги тих, хто зумів випередити ринок.

XIII рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2019 рік

Зазначимо, що перші позиції займають знайомі імена — агенції, які тримають лідерство вже декілька років поспіль: Adsapience, Havas Engage, All Motion Group, Prospects Ukraine. Новий учасник у рейтингу — агентство Digital Chain (DC) займає п’яту позицію. Загалом, зміни у першій та другій групі здебільшого технічні, пов’язані із залученням нових імен до рейтингу. Агентство BRIK перейшли до другої групи, подолавши 100-мільйонний рубіж. Четверта та п’ята група також майже стабільні, незначні коливання пов’язані з організаційними змінами у агенціях.

У розподілі між різними активностями в роботі агентств у 2019 році спостерігаємо такий порядок: trade marketing у лідерах, на другому місці — події та спонсорство. Актуальна взаємодія зі споживачем, яка все частіше починається з акції та продовжується як довгострокова програма лояльності. Більш детальна інформація по лідерам у різних напрямках маркетингових сервісів представлена у Таблицях 3 та 4.

XIII рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2019 рік

Короткі висновки з рейтингу:

  • Загалом ринок 2019 не зазнав значних коливань, усі зміни очікувані та прогнозовані.
  • Навіть у галузі, яка не стрімко зростає, завжди є можливість досягти нових вершин, якщо правильно обрати стратегію та залучити професіоналів до своєї команди.
  • Події як вплив на споживача, мерчандайзинг у ритейлі, міксування інструментів, дослідження та правильне розуміння потреб «клієнта» — головні фішки успіху агентств маркетингових сервісів.
XIII рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2019 рік
XIII рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2019 рік
XIII рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2019 рік
XIII рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2019 рік

Читайте також: Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...

McDonald’s здійснює глобальний редизайн упаковки

McDonald’s і команда дизайн-агенції Pearlfisher здійснюють глобальний редизайн упаковки бренду. В центрі редизайну — графічна система, яка служить єдиним візуальним ...