Досить теорії! Зустрічайте семінарську програму Ukrainian Creative Week

Тиждень креативності включає в себе семінарську програму, де практики поділяться власним досвідом та розкриють секрети успіху, виставку робіт-переможців Ukrainian Design: The Very Best Of 2017 та церемонію нагородження одразу трьох конкурсів: ADC*UA Awards 2017, Kakadu Awards 2017 та Ukrainian Design: The Very Best Of 2017.

Серед спікерів – 30 провідних дизайнерів та експертів рекламно-коммунікаційного ринку України. Вони говоритимуть про актуальні питання та тенденції в графічному, digital, телевізійному, індустріальному та дизайні навколишнього середовища, а також в рекламі та креативі. Кожен, хто завітає на тиждень креативності отримає шанс дізнатись про інсайти, стратегії, цілі, ідеї, майбутні технології, факапи, клієнтів, розробку креативної концепції та інші важливі для професіонала теми. Кожна презентація підсилена демонстрацією реальних практичних кейсів, якими захоплюються та які перемагають не тільки на локальних, а й на міжнародних фестивалях реклами та дизайну.  

З програмою UCW можна ознайомитись на сайті. Слідкуйте за оновленнями, будуть ще доповнення в програму.

Набридла теорія? Хочеться почути щось дійсно корисне, за спеціальністю? Бути в осередку лідерів креативного ринку України? Тоді приходь на семінарську програму Ukrainian Creative Week,  адже вона створена саме для твого професійного розвитку!
Вхід на заходи тижня креативності вільний, за попередньою реєстрацію.

Завершальна нота тижня креативності – Ніч рекламожерів. Найочікуваніша Ніч року відбудеться 28 жовтня в MULTIPLEX Lavina Mall, за адресою вул. Берковецька 6Д. Легендарна колекція Жана Марі Бурсіко включає в себе кращі рекламні ролики світу. Цьогорічне 37 видання здобуло назву «Universal love». Приходьте поласувати шедеврами рекламної кухні. Квитки можна придбати на сайті MULTIPLEX.

У разі запитань ви можете звернутись до оргкомітету: [email protected] – Катерина Грабовська, [email protected] – Юлія Смійчик, +38 (044) 490 90 30.
 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...