Досить теорії! Зустрічайте семінарську програму Ukrainian Creative Week

Тиждень креативності включає в себе семінарську програму, де практики поділяться власним досвідом та розкриють секрети успіху, виставку робіт-переможців Ukrainian Design: The Very Best Of 2017 та церемонію нагородження одразу трьох конкурсів: ADC*UA Awards 2017, Kakadu Awards 2017 та Ukrainian Design: The Very Best Of 2017.

Серед спікерів – 30 провідних дизайнерів та експертів рекламно-коммунікаційного ринку України. Вони говоритимуть про актуальні питання та тенденції в графічному, digital, телевізійному, індустріальному та дизайні навколишнього середовища, а також в рекламі та креативі. Кожен, хто завітає на тиждень креативності отримає шанс дізнатись про інсайти, стратегії, цілі, ідеї, майбутні технології, факапи, клієнтів, розробку креативної концепції та інші важливі для професіонала теми. Кожна презентація підсилена демонстрацією реальних практичних кейсів, якими захоплюються та які перемагають не тільки на локальних, а й на міжнародних фестивалях реклами та дизайну.  

З програмою UCW можна ознайомитись на сайті. Слідкуйте за оновленнями, будуть ще доповнення в програму.

Набридла теорія? Хочеться почути щось дійсно корисне, за спеціальністю? Бути в осередку лідерів креативного ринку України? Тоді приходь на семінарську програму Ukrainian Creative Week,  адже вона створена саме для твого професійного розвитку!
Вхід на заходи тижня креативності вільний, за попередньою реєстрацію.

Завершальна нота тижня креативності – Ніч рекламожерів. Найочікуваніша Ніч року відбудеться 28 жовтня в MULTIPLEX Lavina Mall, за адресою вул. Берковецька 6Д. Легендарна колекція Жана Марі Бурсіко включає в себе кращі рекламні ролики світу. Цьогорічне 37 видання здобуло назву «Universal love». Приходьте поласувати шедеврами рекламної кухні. Квитки можна придбати на сайті MULTIPLEX.

У разі запитань ви можете звернутись до оргкомітету: [email protected] – Катерина Грабовська, [email protected] – Юлія Смійчик, +38 (044) 490 90 30.
 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Аналоговий підхід до планування ремонту: виробник фарб створює мініатюрні діорами

Найцікавіші фото кімнат, що чекають на ремонт, перетворяться на напрочуд деталізовані мініатюрні діорами, як слід пофарбовані експертами компанії.

Стартує нова комунікаційна кампанія Borjomi, присвячена 130-річчю бренду

Borjomi святкує 130-річчя з моменту, коли у Парку мінеральних вод, сучасний Боржомі-Хараґаулі, розпочав свою роботу перший розливний завод. Сьогодні бренд ...

Бренд-агенція UAGENCY зняла ролик про новий етап розвитку інноваційного парку UNIT.City

Команда бренд-агенції UAGENCY створила відеокомунікацію, в основу якої ліг інсайт: сьогодні UNIT.City об’єднує безліч талановитих і працьовитих людей, сприяючи підвищенню ...

Онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR оголосила програму

11 липня онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR збере представників бізнесів, креативних організацій та державних інститутів, щоб поділитись досвідом кризового ...

Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

Медичний онлайн-хаб Doc.ua презентував нове позиціювання та мобільний застосунок, у якому зібрано 1500 закладів охорони здоров’я, 11400 лікарів і понад ...

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Креативна агенція vandog agency здійснила ребрендинг Національного ботанічного саду імені Миколи Гришка (тепер вже ботсаду ім. Гришка). В основу нової ...