• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

«До зустрічі в Secret Grand Luxury Royal Center Resort Spa Palace», або Що не так із локаціями для заходів в Україні

18 Серпня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
«До зустрічі в Secret Grand Luxury Royal Center Resort Spa Palace», або Що не так із локаціями для заходів в Україні
Share on FacebookShare on Twitter

Ви відкриваєте браузер із надією швидко загуглити гарний майданчик для проведення заходу — і в першу ж хвилину тонете в кількості варіантів локацій і діаметрально протилежних відгуків. Своїми роздумами про складність вибору локацій в Україні та рекомендаціями гідних варіантів ділиться керуючий партнер івент-агентства ANT@HILL Олексій Куликов.

Олексій Куликов

Вибір майданчика — це завжди вимушений компроміс

Мені властива професійна деформація, коли улюблене місто бачиться через призму локацій, де ми колись влаштовували заходи, і призму ідей, частина з яких так і не була реалізована, але залишилася в пам’яті. Я сприймаю Київ через локації, а локації бачу простором, яке наповнюється гостями. Як майстер мініатюри наповнює свій об’єкт крихітними фігурками людей, так і я наповнюю локацію уявними фігурами.

Ось гостей зустрічають хостес, ось вони на велкам дрінк, а ось — переодягаються і підходять до басейну. Хтось прямує в лаунж, а хтось — відразу до бару. Одним хочеться швидше записатися на квест і майстер-класи, а іншим — першими зайняти поки ще вільні шезлонги.

Гості збираються біля головної сцени, танцюють і беруть участь у флешмобах. Я думаю про те, чи чути звук у всіх точках, чи всім видно сцену й артиста, чи смачно гостям, чи чисто у вбиральнях. Я уявляю ідеальну картинку, але на ділі в ній завжди чогось не вистачає.

То локація знаходиться далеко від центру, то паркомісць недостатньо, то немає літнього душу і кабінок для переодягання. Десь з’являться сусіди, уповноважені зупинити ваш івент рівно о 22:00. Ось тут дерево заважає встановити фотозону, а ось там комарів на вечірці буде більше, ніж гостей. Десь нав’язують свій непрофесійний кейтеринг. Купатися в озері буде заборонено через червонокнижного водяного горіха, річку закриють через байдаркові змагання. Басейн виявиться брудним, а шезлонгів на всіх не вистачить. Ну а гримерки для артистів — коли їх взагалі вистачало?

А локація, яка вас влаштовувала всім, закрилася і більше не здається в оренду.

І ось картинка ідеального заходу тьмяніє. Приходить усвідомлення, що без компромісу ніяк, і доведеться чимось жертвувати.

Чому так відбувається?

Як економіст я розумію, що є високий попит і є пропозиція. Що є проблема корупції, незліченних перевірок і різноманітних схем. Є поняття інвестиційної привабливості та короткого літнього сезону. І взагалі майданчикам простіше працювати з менш вимогливим В2С ринком. Майданчик орієнтується на те, що до нього приїде на вихідні сімейна пара з дітьми або компанія друзів, яка любить галасливо вітати прихід  п’ятниці, а не корпоратив на 500 осіб.

Але я бачу й інше пояснення: ми як клієнти готові йти на жертви і не хочемо ні вимагати, ні просто говорити про свої бажання.

Ми навчилися миритися з дійсністю і навіть бачити в недоліках милі особливості. Меблі з палет — екологічно, душ у вигляді шланга з лійкою — винахідливо. Далеко не ідеальну чистоту басейну можна не помітити, якщо там плаває круг у формі єдинорога.

Дивно, що той самий Єгипет, будучи не такою економічно розвиненою країною, може зрівнятися з Україною за вартістю готелів, але з величезним відривом виграє в плані інфраструктури. Ось тільки ми не можемо замовляти кілька чартерів, щоб відвезти 500 гостей у щось краще.

Де організувати івент у Києві

На щастя, останні кілька років будуються і збираються відкриватися майданчики, які на цих підготовчих етапах радяться з івенторами і запитують про наші потреби.

Я підготував свій суб’єктивний список майданчиків у Києві, де можна зібратися корпоративом на 500 чоловік і більше. Це не рейтинг, а лише алфавітний список перевірених мною місць, де порядковий номер нічого не означає. Ви ж не сприймаєте серйозно, що Україна за алфавітом займає 169-місце в списку країн-членів ООН?

Варіанти дорожчі:

  • «Адмірал»
  • «Дніпровська рів’єра»
  • KNZS
  • NAVY
  • Ольмека Пляж
  • Osokor
  • Queen country club
  • Sky Family Park
  • Shelest


Варіанти дешевші:

  • Crazy BBQ
  • Event park
  • Lobster Beach Club
  • Slavutych Beach Club

Водночас клієнтам я раджу дослухатися до думки професіоналів і не вестися виключно на красиві фото локацій в інстаграмі. Якщо ви з дружиною класно відпочили біля басейну в лісовій зоні й вирішили, що це відмінне місце для корпоративу, — то, швидше за все, нічого з цього не вийде. Майданчики, здатні надати відмінний сервіс окремим гостям, і майданчики, здатні прийняти захід на кілька сотень людей, — часто різні локації.

Замість висновків

Віддаленість від центру міста, доступність парковок, наявність гримерок, можливість купатися — вище я вже згадував параметри, які традиційно відіграють ключову роль при виборі майданчика. Якимись із них вам, як і мені, кожен раз доведеться жертвувати. Залишилося лише визначити для себе, чим саме в кожному конкретному випадку. Чи не хочете йти на компроміс? Тоді давайте всі почнемо бути вимогливішими до нашого українського сервісу. І як івентори, і як приватні відвідувачі. Це може бути першим кроком до того, щоб якісно змінити наше життя на краще.

Фото на головній: Пабло Хеймплатц, https://unsplash.com/


Читайте також:

Сила утопічного мислення не лише для наївних мрійників

Теги: брендингівентилокаціїрозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

Ми живемо у часи, коли стратегія народжується не лише в брифі, а в реальності, де переплелися війна, культура, емоція, зміни. Креативні рішення, інноваційні проєкти та соціальні ініціативи стали новою базою....

Читати даліDetails

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

Twix запускає глобальну кампанію «Два – це більше, ніж один»

РЕКОМЕНДОВАНО

Культура і Життя

Прийом заявок на конкурсну програму №3 «Ти та Київ»: креативне відео про Київ

23 Квітня, 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.