До Дня щастя бренд GAPCHINSKA ініціює благодійний проект

З нагоди Міжнародного дня щастя, який відзначають у світі 20 березня, бренд GAPCHINSKA ініціює благодійний проект «Янголи GAPCHINSKA у “Місті щасливих дітей”».

Мета ініціативи – зібрати 20 тисяч гривень на забезпечення комфортного проживання малечі у дитячому будинку. Як зазначають в компанії, зараз там мешкає 30 хлопчиків та дівчат, які були покинуті батьками та пережили різні життєві негаразди.

Разом з GAPCHINSKA у День щастя кожен може стати янголом і допомогти дітям. Для цього достатньо пожертвувати комфортну суму на сайті Української біржі благодійності за посиланням.

Кошти на підтримку «Міста щасливих дітей» збиратимуть до 20 квітня 2019 року. Після завершення проекту всі зібрані кошти перерахують на оплату комунальних послуг та оренду будинку, в якому мешкають діти.

Це не перша благодійна ініціатива від GAPCHINSKA. З 2015 по 2017 рік за підтримки бренду відбулась акція «Янголи WATSONS». Тоді була створена серія магнітів з героями GAPCHINSKA, а на кошти, виручені зокрема з їхнього продажу, придбали оклюдери для дітей з хворим серцем. 2016 року бренд підтримав акцію H-Road від «Хюндай Мотор Україна», що привертала увагу до відповідальності за кермом.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...