До дедлайну The Greatness Challenge залишилось 3 дні

Якщо ви хочете звалити звідси до команди молодого журі фестивалю ADCE Awards, варто поспішити із надсиланням відеокейсів на адресу pr@vrk.org.ua, адже до дедлайну залишилось всього 4 дні.

Ви змагатиметеся за унікальну можливість увійти до складу команди Junior Jury на ADCE Awards 9-11 листопада 2017 року в Барселоні, і бути пліч-о-пліч із знаменитими європейськими практиками під час суддівства робіт.  

Вимоги до учасників:

Креативна пара або два креатори, які на даний момент працюють у рекламній індустрії не більше двох років.

Задача:

Команда має створити краудфандінговий проект фінансування своєї поїздки до Барселони. Проект має зібрати суму, яка покриє всі витрати під час перебування в Барселоні, а також транспорт та проживання. 

Після збору необхідних фінансів, команда має створити відеокейс свого проекту та надіслати його на адресу: pr@vrk.org.ua

У Барселоні переможці мають презентувати свій проект європейському журі. 

Варто нагадати, що всі члени молодого журі отримають безкоштовні пропуски на 4-й Європейський фестиваль творчості ADCE (9-11 листопада).

Окрім цього, переможці зможуть презентувати свої портфоліо європейським HR-спеціалістам.

Поспішайте з надсиланням робіт на pr@vrk.org.ua, дедлайн – 1 вересня.

 

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Агенція Dozen відкриває офіс у Польщі

Брендингова агенція Dozen відкриває офіс у Варшаві, який стане центральноєвропейським хабом компанії. Новий офіс очолить Олена Твердохліб, керівна партнерка і ...

Акцент на ефективність: як TWIGA Ukraine креативила для Effie Awards Ukraine

Цьогоріч премії для маркетологів та рекламістів Effie Awards Ukraine виповнюється 15 років. До річниці комунікаційна група TWIGA Ukraine підготувала промокампанію, ...

+H22733-FW20_CleanClassics_FD_Stan_Smith-f_FU9609_shot17_MR_029_2048x2048px-657402

Clean Classics: Adidas Originals перевидає знакові силуети з метою зменшення пластикових відходів

adidas Originals перевидає свої культові силуети в рамках вирішення глобальної проблеми нашого покоління — пластикових відходів — і представляє спеціальну ...

Як Snickers страхував людей від «голодних» помилок

Щоб отримати компенсацію безкоштовними шоколадними батончиками, треба було довести, що людина, яка вчинила помилку, була на той момент голодна.

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Моніторинг засобів масової інформації та соцмереж — життєво важливий інструмент у будь-якій галузі бізнесу. Сьогодні складно собі уявити велику компанію ...

Jooble запустив сайт із медитаціями #HRsuperhero до дня HR-менеджерів і рекрутерів

Міжнародний сервіс для пошуку роботи Jooble запустив лендинг #HRsuperhero з  медитаціями до дня HR-менеджерів і рекрутерів. Сайт був розроблений з ...