Для маркетологов – больших и маленьких

Google вывела из режима тестирования приложение Google Primer с мини-уроками по маркетингу, созданное в 2014 году. Теперь оно доступно для всех пользователей мобильных устройств на iOS и Android.

Приложение затрагивает разные стороны дисциплины: автоматизированный маркетинг, контент-маркетинг, работу с медиа, использование специальных метрик, дизайн, programmatic, поисковую рекламу. Компания отмечает, что со временем будут появляться новые уроки.

По словам представителей Google, цель создания приложения — помочь маркетологам приобрести новые знания независимо от того, в какой фирме они работают, в большой или маленькой.

Уроки варьируются от начального до продвинутого уровня и разбиты на мелкие части, поэтому изучение предмета не требует длительной сосредоточенности и вовлеченности — со словам создателей сервиса, им можно воспользоваться в очереди за кофе или во время поездки на работу. При этом оно доступно в автономном режиме.

Все успехи пользователя сохраняются в его профиле.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...