• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Для життя та бізнесу: Нова пошта Глобал запустила серію рекламних роликів про легкість міжнародної доставки

29 Жовтня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Для життя та бізнесу: Нова пошта Глобал запустила серію рекламних роликів про легкість міжнародної доставки
Share on FacebookShare on Twitter

Нова пошта Глобал запустила комунікаційну кампанію, щоб показати, що замовляти та відправляти за кордон так само легко та просто, як і Україною. Основою кампанії стали креативні відеоролики, які поширюватимуться у діджитал-каналах.

Нова пошта Глобал надає три основні послуги для своїх клієнтів. Це NP Shopping — доставка із закордонних інтернет-магазинів, «Глобальна доставка» — відправка за кордон із відділень Нової пошти та доставка для бізнесу.

«У нас є три різні цільові аудиторії, у них різні завдання та потреби. Тому ми у своїй кампанії звертаємось окремо до кожної з них. За кожною ідеєю стоїть меседж, за допомогою якого ми хочемо показати, які переваги клієнти отримують, користуючись послугами Нової пошти Глобал», — каже Ольга Володіна, заступник директора з питань розробки продуктів та маркетингу Нової пошти Глобал.

Ідея 1. Живи та не переживай за свої речі з сервісом NP Shopping.

У рамках кампанії Нова Пошта співпрацювала із мікроблогерами. Це люди різних професій, у них є своя жива аудиторія, з якою вони діляться лайфхаками та розповідями про своє життя. Було важливо, що це не професійні актори, а отже й ситуації, які показані в роликах — не постановочні, а можуть статися з будь-якою людиною. У роликах блогери показують, як псуються їхні речі (наприклад, на них щось розливається) і закликають не переживати надто з цього приводу. Найважливіше — це насолоджуватись моментом, жити, працювати, спілкуватися, а не переживати. Адже це лише речі, які легко можна купити онлайн в будь-якому магазині світу і доставити Новою поштою Глобал.

Ідея 2. Глобальна доставка: відправляй прямо з відділення до будь-якої країни світу.

Щоб розповісти, що з відділення Нової пошти можна надіслати посилку практично до будь-якої точки світу, ми зробили ролики в стилі «лайфхаків, які вдалося підслухати в інших відправників». Усі сюжети знято у відділеннях різних міст, а поряд із професійними акторами залучені й реальні оператори Нової пошти.

Для посилення меседжу «з відділення до практично будь-якої країни світу», використали додаткову ідею — у віжуалах назву компанії Нова пошта Глобал переклали на різні мови (наприклад, китайську, англійську тощо).

Ідея 3. Нова пошта Глобал для бізнесу та бізнесменів, які розуміють справжню цінність.

Рекламні ролики для бізнес-аудиторії знято у стилі реклами, яка орієнтована на забезпечених людей. Саме так рекламують яхти та дорогі автомобілі. Але таким чином ми вирішили донести, що цінно для бізнесмена не те, на що він може витратити гроші, а те, що допомагає їх заробити. Тобто, доставляючи свої товари Новою поштою Глобал — він заробляє з нами. У роликах ми зняли транспорт, яким возимо наші вантажі — літак, фура, корабель. Тим самим наголосили, що саме цей транспорт — найцінніший для бізнесу. А ми — партнер, який доставить їхній товар вчасно, в будь-якому обсязі, в будь-яку країну і завжди розв’яже проблеми.

У своїй рекламній кампанії Нова пошта Глобал вирішила сфокусуватись на діджиталі. Кампанія включає банерну та відео рекламу, контекстну рекламу, роботу з блогерами та розміщення на майданчику Chugaister для пропозицій клієнтам Приват24 та LiqPay.


Читайте також:

5 причин, чому варто використовувати інфографіку

У пошуках прихованих сенсів дитячих книжок: 9 альтернативних ілюстрацій від художників-міленіалів

Теги: брендингкейсикреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025

Міжнародна експансія бізнесу починається з визначення конкурентної стратегії і відповіді на питання – яку цінність бізнес може дати міжнародному ринку? Motorimpex в Україні – це компанія №1 з гідравліки з...

Читати даліDetails

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

28 Квітня, 2025
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Вміст недоступний

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.