Директором з маркетингу компанії ВОЛЯ з 1 жовтня стане Сандра Крауіня

З 1 жовтня 2019 року обов’язки директора з маркетингу компанії ВОЛЯ виконуватиме Сандра Крауіня.

Вікторія Цомая, яка раніше обіймала цю позицію, залишиться з компанією в якості незалежного консультанта.

Сандра має більш ніж 20 річний досвід роботи в маркетингу, причому 18 з них – на керівних позиціях. Увесь досвід отриманий в телеком- і медіасферах – у великих балтійських і скандинавських компаніях, серед яких медіахолдинги MTG і Viasat Baltics, а також телеком-оператори IZZI і Baltcom.

Протягом останніх трьох років пані Крауіня займалася розвитком продуктів і партнерських проектів, пов’язаних з ТБ контентом, у тому числі спортивним напрямком, у компанії All Media Baltics (Латвія, Литва, Естонія). За час роботи Сандри в цих напрямках зафіксоване щорічне зростання доходу компанії на 10-15%.

«Воля провідний телекомунікаційний оператор в Україні, постачальник послуг телебачення та інтернету для домогосподарств. Це компанія з великим досвідом, сильною командою, менеджментом та інвесторами, орієнтованими на розвиток. Однак ми повинні пам’ятати, що така ситуація актуальна лише сьогодні, і ті, хто продовжує радіти теперішнім і минулим успіхам без сміливих планів на розвиток і готовності до змін – завтра вже не будуть такими успішними. Я щаслива стати частиною компанії ВОЛЯ і хотіла б побудувати наше спільне майбутнє за основним принципом: немає нічого неможливого, кидайте виклики і досягайте поставлених цілей», — поділилася своїм баченням Сандра Крауіня.

Запрошення досвідченого фахівця пов’язано з новими викликами, які стоять перед компанією.

«Мені вже вдалося попрацювати з Сандрою в країнах Балтії. Я знаю її стиль роботи і поділяю її принципи. Упевнений, що в ВОЛЯ Сандра зможе також успішно розвивати наші продуктові напрямки і контент, як вона це робила в All Media Baltics. З її приходом я хочу також побачити позитивні зміни в позиціонуванні наших продуктів і компанії в цілому. Ми повинні бути сильною продуктової і маркетинговою компанією. Ми повинні не боятися впроваджувати зміни, підходити до розвитку бізнесу креативно, пропонувати нові рішення і виходити на нові ринки. Я знаю, що Сандра може посилити всі ці напрямки і вже зовсім скоро ми побачимо перші результати», — прокоментував нове призначення Антон Дзюбенко, СЕО ВОЛЯ.

Фото в заголовку: Сандра Крауіня

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

У світі домашніх людин: карантинна кампанія від Shafa.ua і Banda

У світі домашніх людин: карантинна кампанія від Shafa.ua і Banda

Цієї весни наш світ звузився до розміру квартири. Тут проводимо наради, тягнемо шпагати, варимо гречку, і втрачаємо відчуття часу, бо ...

Кураж в карантин: как перенести массовый ивент в онлайн и перераспределить обязанности

Кураж открывает двери в новую жизнь в марте. В планах — коктейли на улице, любимые диджеи, аттракционы, крутые лекции. Релизы ...

Рейтинг креативності агентств маркетингових сервісів: підсумки МАМІ 2019/2020

МАМІ представляє Рейтинг креативності агентств маркетингових сервісів фестивального сезону 2019-2020. Зараз, в умовах жорсткої конкуренції, креативність — це те, що ...

Результаты опроса от Ringostat о том, как бизнес выходит из карантина

Результаты опроса от Ringostat о том, как бизнес выходит из карантина

21 июня стартовал опрос о том, как бизнес выходит из карантина. Его провели Ringostat — платформа коллтрекинга, телефонии и сквозной ...

Піджаки та шорти – ось що мережа магазинів Prisma вважає сучасним діловим костюмом

Зверху – діловий стиль, знизу – кежуал! Фінська мережа Prisma створила спеціальну лінійку того, що можна назвати сучасним діловим костюмом.

чек-лист идеального ивента

«Мероприятие, к которому готовились, испортить сложно»: чек-лист идеального ивента

Любой план хорош до начала битвы. И спланировать мероприятие не всегда бывает легко. Существует много разных нюансов, о которых можно ...