Digital-агентство Lobods выиграло тендер «Брокард–Украина»

Digital-агентство Lobods выиграло тендер на продвижение в социальных сетях бренда BROCARD, принадлежащего компании «БрокардУкраина».

Digital-агентство Lobods стартовало работу по развитию и наполнению контентом страниц BROCARD в Facebook и Instagram.

«Конечно, нам приятно стать партнером такого большого бренда, – комментируют Зоя и Дима Лобод, основатели Lobods. – В своей работе мы сделаем фокус на креативную визуальную коммуникацию бренда, чтобы подчеркнуть его индивидуальность и «освежить» стиль страниц. Мы уже начали сотрудничество и рады наблюдать за тем, как заметно изменились страницы BROCARD в социальных сетях».

«Брокард–Украина» – крупнейший оператор парфюмерно-косметического рынка Украины в сегменте luxury – управляет сетью парфюмерно-косметических магазинов под брендами: BROCARD, Kiehl’s и М.А.С. На сегодняшний день парфюмерно-косметическая сеть BROCARD, Kiehl’s, M.A.C насчитывает 88 магазинов, которые расположены в 25 городах Украины. Сеть работает исключительно с официальными представительствами и поставщиками брендов в Украине.

Lobods – digital-агентство, специализирующиеся на продвижении в социальных сетях, разработке и реализации креативных стратегий, дизайне сайтов и создании фирменного стиля.

Заглавная иллюстрация: https://ua.depositphotos.com

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...