Digital-агентство Lobods выиграло тендер на продвижение в социальных сетях бренда BROCARD, принадлежащего компании «БрокардУкраина».

Digital-агентство Lobods стартовало работу по развитию и наполнению контентом страниц BROCARD в Facebook и Instagram.

«Конечно, нам приятно стать партнером такого большого бренда, – комментируют Зоя и Дима Лобод, основатели Lobods. – В своей работе мы сделаем фокус на креативную визуальную коммуникацию бренда, чтобы подчеркнуть его индивидуальность и «освежить» стиль страниц. Мы уже начали сотрудничество и рады наблюдать за тем, как заметно изменились страницы BROCARD в социальных сетях».

«Брокард–Украина» – крупнейший оператор парфюмерно-косметического рынка Украины в сегменте luxury – управляет сетью парфюмерно-косметических магазинов под брендами: BROCARD, Kiehl’s и М.А.С. На сегодняшний день парфюмерно-косметическая сеть BROCARD, Kiehl’s, M.A.C насчитывает 88 магазинов, которые расположены в 25 городах Украины. Сеть работает исключительно с официальными представительствами и поставщиками брендов в Украине.

Lobods – digital-агентство, специализирующиеся на продвижении в социальных сетях, разработке и реализации креативных стратегий, дизайне сайтов и создании фирменного стиля.

Заглавная иллюстрация: https://ua.depositphotos.com

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

AdGoodNews

Carat Ukraine запустив AdGoodNews — канал добрих новин на час карантину

Як тільки було оголошено карантин, агентство Carat Ukraine запустило план проактивних дій, які дозволяють йти в ногу з поточними подіями ...

WOW DONE AWARDS 2020

WOW DONE AWARDS 2020 знайомить з членами журі

Міжнародний фестиваль маркетингових та PR комунікацій WOW DONE AWARDS 2020 анонсує три команди журі: журі дисциплін маркетингових і PR комунікацій, ...

Медична платформа Tribute розповідає про головний недолік електронних лікарів

Уявіть собі світ електронних лікарів, де машини – досконалі але без найменшого проблиску людяності – повністю взяли на себе діагностику та лікування.

MADmap – новий путівник по українським рекламним кампаніям

Всеукраїнська Рекламна Коаліція презентує свій новий довгостроковий проєкт – Marketing Advertising Design map —інструмент для простого та дієвого пошуку партнерів ...

Вигадані види спорту: Buffalo Wild Wings зібрала ролик із користувацького контенту

Мережа спорт-барів Buffalo Wild Wings знайшла цікаву і актуальну тенденцію: вигадані види спорту, якими можна займатися вдома.

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...