Digital-агентство Lobods выиграло тендер «Брокард–Украина»

Digital-агентство Lobods выиграло тендер на продвижение в социальных сетях бренда BROCARD, принадлежащего компании «БрокардУкраина».

Digital-агентство Lobods стартовало работу по развитию и наполнению контентом страниц BROCARD в Facebook и Instagram.

«Конечно, нам приятно стать партнером такого большого бренда, – комментируют Зоя и Дима Лобод, основатели Lobods. – В своей работе мы сделаем фокус на креативную визуальную коммуникацию бренда, чтобы подчеркнуть его индивидуальность и «освежить» стиль страниц. Мы уже начали сотрудничество и рады наблюдать за тем, как заметно изменились страницы BROCARD в социальных сетях».

«Брокард–Украина» – крупнейший оператор парфюмерно-косметического рынка Украины в сегменте luxury – управляет сетью парфюмерно-косметических магазинов под брендами: BROCARD, Kiehl’s и М.А.С. На сегодняшний день парфюмерно-косметическая сеть BROCARD, Kiehl’s, M.A.C насчитывает 88 магазинов, которые расположены в 25 городах Украины. Сеть работает исключительно с официальными представительствами и поставщиками брендов в Украине.

Lobods – digital-агентство, специализирующиеся на продвижении в социальных сетях, разработке и реализации креативных стратегий, дизайне сайтов и создании фирменного стиля.

Заглавная иллюстрация: https://ua.depositphotos.com

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

11 липня стануть доступними доповіді про кризовий менеджмент та комунікації в рамках онлайн-конференції CASES

11 липня відбудеться онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR. Фахівці з проєкту «Дія», Українського фонду стартапів, Українського культурного фонду, Kyiv ...

Спекотний сезон Pit Bull FIGHT невдовзі розпочнеться. Рекламна кампанія вже розпочалася

З 1 липня розпочалася рекламна кампанія, приурочена до початку гаряче очікуваного другого сезону Pit Bull FIGHT – найзухвалішого бійцівського інтернет-шоу ...

Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа Popeyes на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци», чиєю місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу.

У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді ...

Чи є креатив після карантину? Робота креативних команд у нових умовах

Креативні директори британської агенції Five by Five Global Раві Біхарі та Енді Манкузо розмірковують про те, чи є креатив після карантину, ...

Біг, плавання та секс у новій кампанії від Fedoriv Agency для «Моршинської»

Сімнадцять відеороликів, об’єднаних слоганом «Природа твого тіла», 35 годин зйомок на десяти локаціях, команда з понад 100 людей, швейцарський режисер, ...