• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Диференціація через контент на Best Marketing Practices

17 Травня, 2018
Час прочитання: 1 хв.
A A
Диференціація через контент на Best Marketing Practices
Share on FacebookShare on Twitter

1 червня, на другий день конференції Best Marketing Practices, Олена Воробченко, Head of PPC, MOYO та В’ячеслав Левченко, Country Manager, Hubble розкажуть про диференціацію через контент в інноваційних каналах комунікації.

Покоління Y і Z вимагають нового способу бренд-комунікації. Контент повинен бути в першу чергу цікавий і корисний користувачеві, саме тоді він претендує на те, щоб пробитися через внутрішній adblock, який виникає в силу перевантаженості інформацією. Контент повинен бути персоніфікованим, мультифункціональним, він повинен розважати, інформувати і навіть дозволяти купити продукт в одну дію. Споживач зараз дуже вимогливий саме до способу комунікації.

 «На наш погляд, кейс MOYO – це інновація, яка показує зв’язок контенту з продажами, приклад абсолютно нового способу комунікації через новий канал.» – коментують Олена та В’ячеслав.

      5 тез по темі «Диференціація через контент в інноваційних каналах комунікації»?

  •  Нові стимули для прийняття рішень у поколінь X та Z
  • Диференціація має значення та цінність там, де контент
  • Контроль над контентом допомагає будувати відкритий діалог зі споживачем
  • Раціональні атрибути «Швидкість доставки» і «24/7 доступ» через розважальний контент
  • Новатори краще сприймають інформацію через інновації

Чого слід очікувати слухачам вашого спічу?

 Розповіді про майбутнє. Свого часу Google навчився продавати, відповідаючи на запитання, ми продаємо, розважаючи аудиторію.

   Поділіться улюбленим кейсом локальної та міжнародної практики?

 Улюблений локальний кейс –  Moyo перед Новим роком запустили медійну рекламу, GSP і багато пошукової реклами Sony Playstation, а в підсумку увійшли у топ-3 за продажами в Україні за січень.

Міжнародний – Олена Воробченко брала участь у діджитал просуванні артисту з Азербайджану на Євробаченні, в результаті чого він здобув 2 місце. З детально описаних міжнародних кейсів, можемо привести у приклад кейс Dominos із замовленням піци в один клік, що будується на схожому інсайті високих вимог з боку споживачів і персоналізованного підходу.

Повна програма доступна за посиланням.

Акредитація Full Pass дає можливість відвідати дводенну конференцію Best Marketing Practices, виставку робіт конкурсної програми, вечірки, а також Церемонію нагородження Viva! Advertising Stars та довгоочікувану Церемонію нагородження переможців КМФР 2018.

Зареєструватись можна на сайті фестивалю.

Теги: бизнес и инновацииподії

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025
Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025

4 червня Київ засвітився новими сенсами — саме тут відбувся MRKTNG MRTHN «Під сонцем інсайтів», організований онлайн-медіа про маркетинг, комунікації та креатив MMR спільно з бізнес/медіа-холдингом ekonomika+. На одній сцені...

Читати даліDetails

UKRAINIAN DESIGN AND INNOVATION WEEK анонсує четвертий сезон

Вечір пам’яті: Львів вшанує загиблих захисників і молодь, чиї мрії обірвала війна

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.