DIEVO та ефективно ‒ про персоналізовану фармацію

Digital-агенція повного циклу DIEVO (входить до групи компаній NOSTRA Communications Group) виграла тендер на комплексний супровід проекту «Хемотека» у digital. Це єдиний в Україні сервіс, який приймає замовлення на персональні препарати для хіміотерапії. Виготовлення онкопрепаратів за індивідуальним рецептом – унікальне явище для української фармокології, і сервіс «Хемотека» – єдиний на українському ринку, що виготовляє протипухлинні препарати з урахуванням індивідуальних особливостей пацієнта.

Персоналізована медицина – абсолютно новий напрямок медицини в Україні, який вже довів свою ефективність у багатьох країнах Європи, а також у США. Особливо важливим і результативним є індивідуальний підхід при онкологічних захворюваннях. Протипухлинні препарати, створені за персональним рецептами, враховують усі індивідуальні особливості пацієнта, що дозволяє суттєво знизити побічний ефект, мінімізувати вартість лікування й зробити хіміотерапію більш результативною.

На даний момент в Україні діє один-єдиний сервіс персоналізованої фармації – «Хемотека». Це онлайн-платформа, яка дозволяє лікарям формувати індивідуальні схеми лікування онкозахворювань, а пацієнтам – отримувати препарати, розраховані і виготовлені за індивідуальними рецептами.

Просування сайту «Хемотека» в українському digital-просторі взяла на себе команда DIEVO, яка виграла тендер на послуги медіасупроводу, реклами і просування цього унікального сервісу онкофармаціі в українському сегменті інтернету і вже отримала перші результати.

За підсумками перших трьох місяців роботи до сайту «Хемотека» було залучено близько 8 тисяч нових відвідувачів; завдяки комплексному підходу та використанню різних комунікаційних каналів перші рекламні активності охопили близько 1 млн унікальних користувачів. У межах SMM-підтримки команда агенції тестувала ретаргетинг публікацій за базою лікарів та гео-таргетинг на профільні конференції, щоб побудувати знання про «Хемотека» у присутніх на івенті спеціалістів. Результатами кампаній стали якісні залучення вузької аудиторії. Надалі команда агенції має намір нарощувати темпи й охопити до 80% цільової аудиторії сервісу «Хемотека» – лікарів, пацієнтів онкоцентрів та їхніх рідних, а також благодійні фонди, що спеціалізуються на допомозі онкохворим.

«Тема лікування онкозахворювань та хіміотерапії є непростою навіть для людини, яка займається нею щодня. Для фахівців же з цифрових комунікацій ця тема є непростішою удвічі – адже ми говоримо не про звичайні продукти чи послуги. Ми говоримо про людське життя і про надію на одужання. Для команди нашої агенції робота над digital-супроводом сайту «Хемотека» – це не просто ще один робочий проект. Це можливість зробити свій внесок у порятунок людських життів. І будьте певні, що він буде максимально дієвим» – Іван Кучеренко, керуючий партнер агенції DIEVO.

«Оскільки одним із основних інструментів взаємодії з лікарями і пацієнтами є онлайн-платформа «Хемотеки» (https://chemoteka.com.ua/ua), у стратегії просування вагому частину займає digital. Персоналізований підхід до лікування в онкології – це дещо нове для України. Тому, передусім за допомогою онлайн-просування, ми плануємо побудувати знання як про персоналізовану фармацію в цілому, так і про «Хемотеку». Раді заручитися підтримкою молодого й професійного агентства DIEVO для просування нашого унікального онкофармацевтичного сервісу. Ми віримо, що зробимо протипухлинну терапію в Україні доступною!» – Олексій Дибань, digital маркетинг менеджер Центру персоналізованої фармації «Хемотека».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...