DIEVO та ефективно ‒ про персоналізовану фармацію

Digital-агенція повного циклу DIEVO (входить до групи компаній NOSTRA Communications Group) виграла тендер на комплексний супровід проекту «Хемотека» у digital. Це єдиний в Україні сервіс, який приймає замовлення на персональні препарати для хіміотерапії. Виготовлення онкопрепаратів за індивідуальним рецептом – унікальне явище для української фармокології, і сервіс «Хемотека» – єдиний на українському ринку, що виготовляє протипухлинні препарати з урахуванням індивідуальних особливостей пацієнта.

Персоналізована медицина – абсолютно новий напрямок медицини в Україні, який вже довів свою ефективність у багатьох країнах Європи, а також у США. Особливо важливим і результативним є індивідуальний підхід при онкологічних захворюваннях. Протипухлинні препарати, створені за персональним рецептами, враховують усі індивідуальні особливості пацієнта, що дозволяє суттєво знизити побічний ефект, мінімізувати вартість лікування й зробити хіміотерапію більш результативною.

На даний момент в Україні діє один-єдиний сервіс персоналізованої фармації – «Хемотека». Це онлайн-платформа, яка дозволяє лікарям формувати індивідуальні схеми лікування онкозахворювань, а пацієнтам – отримувати препарати, розраховані і виготовлені за індивідуальними рецептами.

Просування сайту «Хемотека» в українському digital-просторі взяла на себе команда DIEVO, яка виграла тендер на послуги медіасупроводу, реклами і просування цього унікального сервісу онкофармаціі в українському сегменті інтернету і вже отримала перші результати.

За підсумками перших трьох місяців роботи до сайту «Хемотека» було залучено близько 8 тисяч нових відвідувачів; завдяки комплексному підходу та використанню різних комунікаційних каналів перші рекламні активності охопили близько 1 млн унікальних користувачів. У межах SMM-підтримки команда агенції тестувала ретаргетинг публікацій за базою лікарів та гео-таргетинг на профільні конференції, щоб побудувати знання про «Хемотека» у присутніх на івенті спеціалістів. Результатами кампаній стали якісні залучення вузької аудиторії. Надалі команда агенції має намір нарощувати темпи й охопити до 80% цільової аудиторії сервісу «Хемотека» – лікарів, пацієнтів онкоцентрів та їхніх рідних, а також благодійні фонди, що спеціалізуються на допомозі онкохворим.

«Тема лікування онкозахворювань та хіміотерапії є непростою навіть для людини, яка займається нею щодня. Для фахівців же з цифрових комунікацій ця тема є непростішою удвічі – адже ми говоримо не про звичайні продукти чи послуги. Ми говоримо про людське життя і про надію на одужання. Для команди нашої агенції робота над digital-супроводом сайту «Хемотека» – це не просто ще один робочий проект. Це можливість зробити свій внесок у порятунок людських життів. І будьте певні, що він буде максимально дієвим» – Іван Кучеренко, керуючий партнер агенції DIEVO.

«Оскільки одним із основних інструментів взаємодії з лікарями і пацієнтами є онлайн-платформа «Хемотеки» (https://chemoteka.com.ua/ua), у стратегії просування вагому частину займає digital. Персоналізований підхід до лікування в онкології – це дещо нове для України. Тому, передусім за допомогою онлайн-просування, ми плануємо побудувати знання як про персоналізовану фармацію в цілому, так і про «Хемотеку». Раді заручитися підтримкою молодого й професійного агентства DIEVO для просування нашого унікального онкофармацевтичного сервісу. Ми віримо, що зробимо протипухлинну терапію в Україні доступною!» – Олексій Дибань, digital маркетинг менеджер Центру персоналізованої фармації «Хемотека».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Відтоді, як обсяг трафіку на YouTube збільшився на 30% за перші 2 тижні карантину, стало зрозуміло, що у сфері відеоконтенту ...

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Класичний мозковий штурм як інструмент пошуку нових ідей сьогодні під великим питанням. Чим його замінити, які інструменти для пошуку нових ...

Havas Digital Kyiv анонсує партнерство з TikTok

Агентство Havas Digital Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, стало офіційним партнером відеохостингу TikTok. «В історії роботи ...

Вливания во влияние: агентство PROVID усиливает направление по работе с инфлюенсерами

Следуя мировым коммуникационным трендам и проверив общее количество личных подписок на каналы и персональные профили в YouTube, TikTok и Instagram, ...

Приховані написи: у Флориді випустили туристичну мапу, що реагує на сонячне світло

Visit Florida не втрачає надії пробудити в серцях туристів жагу подорожей та познайомити їх з менш відомими туристичними принадами «штату сонячного сяйва».

cover UMF online show 2020

Український маркетинг-форум оголошує програму свого Першого маркетингового онлайн-шоу

Лихо не без добра. Через всім відомі обставини у 2020 році Український маркетинг-форум реалізує новий формат – маркетингове онлайн-шоу. Оргкомітет ...