Design жюри Ad Black Sea 2016

В состав Design жюри вошли представители: 

Andrey Logvin, креативный директор студии “БОРЩ”, Россия

Dmitriy Apolenis, креативный директор AIDA Pioneer Branding & Creative company, Беларусь

Dmitry Tsapko, основатель Tough Slate Design, Украина  

Ionel Lehari, креативный директор Identity, Эстония

Orhan Irmak, Design Director, Orhan Irmak Tasarım, Турция

Vano Saginashvili, Senior Graphic Designer, HOLMES&WATSON, Грузия

Судьи данного конкурса оценят креативность рекламных решений посредством дизайна в 8 категориях: фирменный стиль, издания /книги /корпоративные издания /каталоги, DM материалы и оригинальные бизнес-подарки, календари, иллюстрации, упаковка, motion graphics и другие.

Ранее оргкомитет публиковал составы жюри – Creative Jury, Digital Jury, Media Jury, Advertising Campaigns Jury. 

Дедлайн приема конкурсных работ на Ad Black Sea 2016 был продлен до 9 сентября, поэтому организационный комитет рекомендует поспешить с оформлением и регистрацией. 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.