Деревня, сладкая, как Рождество

Дизайнеры разработали миниатюрные деревушки, наполненные шоколадными домиками из бисквита и кусочков карамелизованных орехов. Каждый домик имеет свою крышу, присыпанную сахарной пудрой. Создаётся впечатление, что деревушка засыпана снегом.

Фото: luxurylaunches.com

Торты-деревушки выпускаются в двух вкусах — карамельно-ореховый торт с домиками из молочного шоколада, и апельсиново-фруктовый торт с домиками из шоколада с ароматом ягод. Потребители, которые приобретут более одного торта, получат шоколадные мосты. Они позволят им соединить несколько деревушек друг с другом, создавая огромные деревни для больших вечеринок и праздников. Восхитительные деревни будут продаваться в магазине Champs Élysées Häagen-Dazs в Париже во время зимнего праздничного сезона. Это напомнит людям о том, что праздники лучше всего отмечать дома.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...