Уже вдруге комунікаційна група dentsu Ukraine організовує алею MarTech проєктів в рамках конференції Future Lab: HUMAN TECH, де будуть представлені найцікавіші українські розробки у сфері маркетингових та рекламних технологій.
MarTech Alley — це спільна ініціатива dentsu Ukraine та інвестиційної компанії BRISE Capital.
«Ми в dentsu Ukraine приділяємо особливу увагу martech та adtech розробкам. Ще 2 роки тому на цьому ринку була сотня гравців, сьогодні їх вдвічі більше. Ми прагнемо максимально підтримувати продукти, що допомагають бізнесу управляти маркетинговою активністю. Саме тому докладаємо зусиль аби познайомити їх і організовуємо такі майданчики для комунікації як MarTech Alley», — коментує Оксана Стехіна, директорка з розвитку бізнесу dentsu Ukraine.
Цього року до алеї долучаться такі компанії: Getpin, Keenly, Bannerboo, Organization.GG, Wantent, Folderly, Perfectum CRM+ERP, uTrigg, Sitechecker, Mgid, mBuyer2.0, Crello, Depositphotos, BigSister, Phonet, Cotano, Worksection, HelpSMI, Amplifi Data Science, Adtelligent, AmpliEye, eSputnik,
Також, на конфренції презентують результати дослідження MarTech. Made in Ukraine 2021, яке організували dentsu Ukraine, інвестиційна компанія BRISE Capital, Комітет з питань інтернет-реклами при ІнАУ та центр інновацій Center42 за підтримки партнера YouScan, AI-платформи для аналітики соціальних медіа.
Future Lab 2021 пройде 2 вересня в КВЦ «Парковий» під темою Human Tech. MarTech Alley буде працювати з 9:30 до 14:30 на третьому поверсі в холі конгресно-концертного залу.
Читайте також:
HUMAN TECH. Dentsu Ukraine анонсує дату та тему Future Lab 2021